Cyberpunk 2077 z „niesamowitym zestawem wyciętych lokacji”. Zobaczcie pierwotną skalę gry
Nie od dzisiaj wiadomo, że Cyberpunk 2077 zadebiutował na rynku bez niektórych lokacji oraz funkcji. Gracze, przemierzając Night City, nieustannie szukają niewykorzystanych elementów produkcji – najświeższy materiał pokazuje, że deweloperzy na ostatniej prostej zdecydowali się usunąć z gry kilka całkiem interesujących miejsc.
Nie jest to pierwszy materiał, który przedstawia modyfikacje w mapie Cyberpunka 2077, lecz Deconstructing The Game pochyla się nad kilkoma nowymi miejscówkami. Autor materiału posłużył się fizyczną mapą dodawaną do pozycji CD Projekt RED, która została wcześniej wydrukowana – jeszcze przed pominięciem w grze niektórych lokacji. Dzięki temu otrzymaliśmy pewne potwierdzenie, że polskie studio planowało wykorzystać między innymi port kosmiczny, tamę czy stadion.
An amazing set of cut areas have been uncovered, giving us a look at the originally planned scale CDPR had for Cyberpunk. This is some incredible investigative work by DTG, and I invite anyone interested in 2077 cut content to give this a watch.https://t.co/FFvmj94zUM
— Tyler McVicker (@Tyler_McV) August 10, 2021
Wcześniej słyszeliśmy o niedokończonej stacji i sieci metra w Cyberpunku 2077, natomiast na przedstawionym filmie zobaczycie jedną z linii, która miała łączyć dwa duże obszary – ostatecznie jednak zrezygnowano ze wszystkich elementów miejskiego transportu.
CD Projekt RED już wcześniej potwierdził, że pominął niektóre opcje oraz lokacje, gdyż nie pasowały one do ostatecznego projektu gry, tymczasem poniższy materiał niejako potwierdza, że planowano stworzyć rozbudowany świat z jeszcze większą liczbą atrakcji. Możemy przypuszczać, że fizyczne wydanie mapy zostało opracowane znacznie wcześniej – zanim doszło do ostatecznych ustaleń i uwzględniono wszelkie miejscówki w futurystycznej metropolii.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.