Diablo 4 ma „angażować graczy przez wiele lat”. Activision ma wielkie plany wobec tytułu

Wydarzenia w Blizzardzie mogły wpłynąć na przygotowanie oczekiwanych gier, ale Activision nie rezygnuje z wielkich planów dotyczących Diablo 4. Twórcy wciąż rozwijają grę, która ma za zadanie zaangażować odbiorców na wiele lat.
Blizzard chętnie dzieli się szczegółami z przygotowania Diablo 4, jednak nieco pomija kwestię premiery. Nie możemy mieć pewności, że gra znajdzie się na rynku w 2022 roku, lecz na uwagę zasługuje fakt, że o sukces pozycji troszczy się Activision.
W trakcie spotkania z inwestorami Daniel Alegre, prezes i dyrektor operacyjny Activision, zapowiedział, że przedsiębiorstwo przeznacza „znaczące środki”, a ich celem jest zapewnienie jak największego zaangażowania – tytuł przez wiele lat będzie otrzymywać nową zawartość:




„Blizzard nadal czyni duże postępy w pracach nad Diablo IV, gra kształtuje się niesamowicie dobrze, a zespół przeznacza znaczne środki na tworzenie ekscytującej zawartości, aby napędzać zaangażowanie wobec gry przez wiele lat”.
Przedstawiciel Activision także potwierdził, że proces tworzenia Diablo Immortal ma się znakomicie, a deweloperzy zmierzają w dobrym kierunku. Pomimo opóźnienia premiery, mobilna pozycja może odegrać znaczącą rolę przed debiutem Diablo 4 – tytuł będzie zachęcał do oczekiwanej gry:
„Diablo Immortal w dalszym ciągu przechodzi pomyślnie testy i otrzymuje doskonałe opinie na temat rozgrywki. Z perspektywy czasu widzimy duży potencjał dla tej produkcji zarówno jako samodzielnego, autentycznego doświadczenia, jak i dla poszerzenia zasięgu marki przed Diablo IV”.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.