Lemnis Gate zadziwia pomysłami. Autorzy przedstawiają tryby rozgrywki przed premierą w Xbox Game Pass

Promowane jako "strzelanka dla graczy myślących" Lemnis Gate doczekało się właśnie nowego materiału wideo. Tym razem deweloperzy opowiadają m.in. o trybach rozgrywki.
W najnowszym materiale wideo Corey Kasperski i James Anderson ze studia Ratloop Games opowiadają o gameplayowych szczegółach Lemnis Gate.
Pierwszy podejmowany przez deweloperów temat to dostępne w grze tryby zabawy. W Lemnis Gate znajdziemy 4 moduły rozgrywki.




Tryby zabawy w Lemnis Gate:
- Retrieve XM - wersja modułów Capture the Flag z innych gier, w której przechwytujemy i walczymy o energetyczne artefakty.
- Domination - walka o przechwycenie stacjonarnych przyspieszaczy cząstek elementarnych, rozsianych na mapie.
- Deathmatch - Klasyczny moduł z shooterów FPP - z punktami przydzielanymi za zabijanie oponentów.
- Seek and Destroy - jeden zespół otrzymuje zadanie obrony wyznaczonej strefy, drugi zadanie nacierania na taki punkt.
W grze możemy bawić się w konfiguracji 1vs1 lub 2vs2. Najważniejszą cechą produkcji jest prowadzenie starć w pętlach czasowych. Rozgrywka podzielona jest na 5 trwających tylko 25 sekund rund - wskakując do kolejnej pętli, powtarzają się wydarzenia z poprzedniej rundy, co musimy uwzględniać w naszych reakcjach. Tylko wykorzystując takie anomalie czasoprzestrzenne osiągniemy sukces w Lemnis Gate.
Lemnis Gate trafi już 3 sierpnia na PC, PS5, PS4 oraz na XOne i XSX. W przypadku konsol Microsoftu gra będzie od razu dostępna w Xbox Game Pass.
https://youtu.be/FJ5WxtO5zqg?list=PLrJ7odEEpCbFrjuo_MTrH3vcAXmnRhrto