Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 14.06.2021 17:01
Elden Ring
2295V

Elden Ring z masą szczegółów. Znamy czas gry, produkcja nie zaliczy opóźnienia i zaoferuje ogromną mapę

From Software jest już gotowe do ujawnienia nowych szczegółów dotyczących Elden Ring. Będzie to zdecydowanie największa gra w historii doświadczonego studia i gracze mogą oczekiwać wielu starć z bossami. Poznajcie informacje o oczekiwanej pozycji.

Elden Ring zostało zaprezentowane dopiero kilka dni temu, ale From Software jest przekonane, że gra nie zaliczy opóźnienia. Deweloperzy długo zwlekali z pokazem pozycji, by mieć pewność premiery – przygoda będzie dostępna na początku 2022 roku.

Twórcy są już najwidoczniej gotowi, by przedstawiać opowieść, ponieważ Hidetaka Miyazaki rozmawiał z redakcją IGN, dzięki której otrzymaliśmy wiele nowych informacji o Elden Ring.

Nazwa „The Lands Between” została wymyślona przez George'a R.R. Martina, gdy twórca szukał „impulsu do stworzenia świata” i wykreowania całej historii. Mapa będzie tym razem podzielona na sześć dużych obszarów (lochów), gdzie w każdym spotkamy jednego dużego bossa (władcę?) – studio nie narzuci nam jednej progresji:

„Chcieliśmy dać swobodny stopień progresji i eksploracji przez The Lands Between, więc jest wiele różnych dróg. Nie będziesz w stanie dotrzeć do wszystkiego od samego początku, ale do każdego obszaru możesz podejść na wiele różnych sposobów. Jest też duża swoboda w kwestii kolejności pokonywania poszczególnych obszarów”.

W grze pojawi się HUB, a w każdym z obszarów znajdziemy lochy, zamki, fortece i zadaniem deweloperów było zaoferowanie graczom dużej swobody działania. Nawet zmniejszono obrażenia od upadku, by fani chętnie odkrywali nowe miejsca. Autorzy zadbali o mapę całego świata, ale nie poszczególnych lochów-miejscówek – w trakcie przygody spotkamy wielu opcjonalnych bossów.

Interesującą opcją jest możliwość „zbierania” duchów, które będziemy wykorzystać niczym summony – postacie możemy ulepszać, niektóre będą służyć do ataku, inne do wabienia wrogów, a kolejne do przykładowo obrony. Deweloperzy zadbali o system craftingu i podczas walki wykorzystamy specjalne umiejętności (Battle Arts), które powracają z Dark Souls 3 – autorzy zadbali o około 100 technik i tym razem nie są one przypisane do poszczególnych broni.

Hidetaka Miyazaki wspomniał nawet o czasie rozgrywki – twórca przypuszcza, że ukończenie głównego wątku zajmie nam około 30 godzin, ale w tym wypadku nie wyruszymy na wiele „pobocznych wypraw”.

Źródło: https://www.ign.com/articles/elden-ring-miyazaki-hidetaka-full-interview-summer-of-gaming?utm_source=twitter
https://www.ign.com/articles/elden-ring-interview-largest-open-world-map-summer-of-gaming

Tagi: Bandai Namco Elden Ring From Software