DOOM Eternal RTX zaprezentowany. Rainbow Six Siege i Red Dead Redemption 2 otrzymają wsparcie DLSS
NVIDIA przedstawiła nie tylko nowe karty graficzne. Tak jak zapowiadano – DOOM Eternal wykorzysta moc najnowszych GPU. Jednocześnie ujawnione zostały kolejne gry czerpiące garściami z technologii DLSS.
Doom Eternal dołączy do grona produkcji, które posiadają aktualizację wykorzystującą moc najnowszych GPU firmy NVIDIA. Patch RTX zostanie wydany jeszcze w czerwcu, pozycja skorzysta również z technologii DLSS, by zaoferować sympatykom dynamicznego strzelania jak najlepsze wrażenia.
NVIDIA pokazała ulepszoną odsłonę gry id Software czerpiącą z mocy dzisiaj zaprezentowanego GPU – DOOM Eternal RTX działa na NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti w rozdzielczości 4K w około 75-110 klatkach na sekundę. Na materiale dostrzeżemy także usprawnienia i atuty uzyskane dzięki DLSS.
Co więcej, gracze mogą liczyć na wykorzystanie DLSS między innymi w Rainbow Six Siege i Red Dead Redemption 2. Obie pozycje na pewno skorzystają z możliwości technologii, a NVIDIA podkreśla, że tytuły „przyspieszą”.
„Wśród gier zaprezentowanych podczas konferencji prasowej firmy NVIDIA oraz w trakcie samych targów, znalazły się takie tytuły jak The Ascent, DOOM Eternal, DYING: 1983, Icarus, LEGO Builder’s Journey oraz The Persistence, które wykorzystują zarówno ray tracing jak i technikę DLSS. Gry, które przyspieszą dzięki DLSS to między innymi Red Dead Redemption 2 oraz Rainbow Six Siege”.
Już ponad 130 gier i aplikacji wspiera techniki akcelerowane przez karty graficzne NVIDIA RTX, w tym wykorzystujący rdzenie RT ray tracing, NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) oraz bazujące na sztucznej inteligencji funkcje użytkujące rdzenie Tensor. Przedstawiciele amerykańskiego przedsiębiorstwa podkreślają, że produkcji będzie jeszcze więcej.