Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 16.03.2021 18:54
Ghost of Tsushima
1739V

Twórcy Ghost of Tsushima przez 6 lat pracowali nad samym systemem walki. To był najtrudniejszy element gry

Ghost of Tsushima to jedna z najlepszych gier ubiegłego roku, która charakteryzuje się dopracowanym systemem walki. Był to jednocześnie najtrudniejszy element i przygotowanie mechaniki zajęło deweloperom sześć lat – w sprawie rozwoju gry wypowiedział się Brian Fleming.

Ghost of Tsushima cieszy się wysokim współczynnikiem ukończenia historii wśród fanów marki PlayStation i bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów gry jest walka. Twórcy nie ukrywają, że zajęło im sporo czasu, by dopracować element i móc zapewnić rywalizację na odpowiednio wysokim poziomie.

Brian Fleming, współzałożyciel Sucker Punch Productions, pojawił się na wirtualnej sesji AMA, gdzie gracze mogli zadawać pytania dotyczące przygody samuraja. Przedstawiciel studia został zapytany o najtrudniejszy element gry i Fleming bez wahania wspomniał o walce:

„System walki był czymś, nad czym zespół pracował - garstka programistów, projektantów i animatorów - bez przerwy przez sześć lat i stworzył wiele wersji tej mechaniki z wieloma podejściami. To był niesamowity, ciągły wysiłek przez dosłownie sześć lat pracy. Myślę, że wyniki były dobre, ale to była długa, trudna droga”.

Deweloperzy wiedzieli, że dobry system walki zapewni pozycji odpowiednie wyniki, więc do pracy oddelegowano zespół, który zajmował się tylko tym systemem. W ostateczności udało się przygotować angażujące i widowiskowe pojedynki.

Sucker Punch Productions aktualnie nie zdradza swoich kolejnych planów, ale według plotek – deweloperzy mają pracować nad kontynuacją Ghost of Tsushimy.

Źródło: https://www.psu.com/news/ghost-of-tsushimas-combat-took-over-six-years-and-multiple-iterations-to-perfect/

Tagi: Ghost of Tsushima Sony Interactive Entertainment Sucker Punch