Xbox Series S. Reklama przypomina o zachwytach najmniejszą next-genową konsolą

Microsoft wczoraj posłużył się hasłem kojarzącym się z marketingiem PlayStation w celach reklamowania Xbox Series X i S. Tym razem amerykański gigant skupia się wyłącznie na swojej mniejszej, next-genowej konsoli.
Microsoft przedstawił kolejną reklamę swoich nowych konsol - tym razem skupioną wyłącznie na Xbox Series S (wczoraj mogliśmy zobaczyć bardzo podobny klip wideo, reklamujący Xbox Series X|S).
W filmiku Microsoft cytuje recenzję IGN, w której redakcja opisała Xbox Series S jako sprzęt z "błyskawicznymi loadingami", werdykt ekipy Digital Foundry, która zachwyciła się niską ceną i wydajnością najmniejszego next-gena na rynku. Pojawia się też cytat z recenzji Press Start, gdzie stwierdzono, że Xbox Series S to "absolutnie pięknie zaprojektowana konsola".




W kolejnej reklamie do reklamowania Xbox Series X i Xbox Series S zaprzęgnięto motywy z "The Falcon and the Winter Soldier", przy okazji przypominając o premierze rzeczonej produkcji na Disney+ (19 marca). Niestety cały czas nie w Polsce - Disney+ wciąż omija nasz kraj.
Sprawdźcie przy okazji materiał z lutego, kiedy Xbox Polska promowało 10 największych atutów Xbox Series S.