Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 23.02.2021 14:27
Guilty Gear Strive
647V

Guilty Gear Strive w zaledwie 864p na bazowym PS4 podczas testów beta

Gracze mogli sprawdzać Guilty Gear Strive na konsolach Sony i Arc System Works postawiło wszystko na jedną kartę. Deweloperzy znacząco obniżyli rozdzielczość na bazowym PS4, by mieć pewność, że gra będzie mogła zadziałać w 60 klatkach na sekundę.

Guilty Gear Strive wyląduje na PlayStation 5, PlayStation 4 i komputerach osobistych w kwietniu, ale deweloperzy zaprosili graczy na testy, dzięki którym sprawdzono działanie serwerów. Był to dobry moment na zapoznanie się z różnymi wersjami pozycji i według pomiarów redakcji VG Tech – Arc System Works w tym wypadku skupiło się na dostarczeniu 60 klatek na sekundę.

Bijatyka na PS5 działa w rozdzielczości 4K, na PlayStation 4 Pro otrzymujemy 1080p, a na bazowym PlayStation 4 zaledwie 864p. Dobrą wiadomością na pewno jest to, że zabieg związany z pogorszeniem obrazu pozytywnie wpłynął na płynność i gra faktycznie działa w oczekiwanych 60 fps na konsolach Sony.

Dobrze, że deweloperzy nie zdecydowali się na żadne półśrodki i nie zaoferowali rozgrywki w 1080p z 30 fps, ponieważ akurat w takich tytułach, jak Guilty Gear Strive to właśnie płynność jest najważniejsza.

Mieliście okazję zagrać w Guilty Gear: Strive? Sprawdźcie nasze wrażenia z bijatyki.

Źródło: https://gamingbolt.com/guilty-gear-strive-beta-ran-at-4k-60-fps-on-ps5-1080p-60-fps-on-ps4-pro-and-864p-60-fps-on-base-ps4

Tagi: Arc System Works Bandai Namco Guilty Gear: Strive