Final Fantasy XVI będzie przystępny dla niedzielnych graczy. Gra skupi się na akcji

Producent Final Fantasy XVI postanowił zdradzić parę konkretów na temat nadchodzącej odsłony serii.
Twórcy Final Fantasy XVI niedawno zaznaczyli, że nie chcą za bardzo rozmawiać o swojej nadchodzącej produkcji. Jak jednak za chwilę zauważycie, jeden z nich nie mógł powstrzymać się przed zdradzeniem paru szczegółów.
Deweloper FFXVI, Naoki Yoshida, wziął udział w specjalnej audycji radiowej, która miała pierwotnie skupić się jedynie na Final Fantasy XIV: A Realm Reborn - czternastej części marki. Los tak chciał, że producent szesnastej odsłony serii zdradził co nieco nt. nadchodzącej przygody.




Według niego, będzie ona przystępna dla nowych graczy. Square Enix przygotowuje dla tytułu interesującą fabułą, którą chcą, aby poznał każdy z graczy - nie tylko ci najbardziej zaznajomieni z serią. Dlatego też Japończycy szykują - prawdopodobnie - bardzo łatwy poziom trudności, tudzież "fabularny", w którym wrogowie będą wręcz manekinami.
Co więcej, zbliżające się Final Fantasy XVI będzie w pełni nastawione na akcję. Można więc zakładać, że nie zabraknie emocjonujących starć i wielu interesujących poziomów, których projekt będzie pozwalał strategicznie obchodzić się z oponentami.
Yoshida briefly discussed FF16 on a radio broadcast he was invited to primarily to discuss FF14.
— Tony Garsow (@TonyGarsow) February 22, 2021
He said that FF16 is "action-oriented" and that they're putting effort into supporting players who are less-skilled at action games -- also that they're working hard on the story. https://t.co/G3C2jmm3Rr
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XVI.