Iza Łęcka Iza Łęcka 18.01.2021 10:42
Bloodborne PSX
2228V

Bloodborne PSX wciąż powstaje. Zobaczcie rozgrywkę z chwalonego projektu

Gracze wciąż czekają na lepsze czasy i zapowiedź Bloodborne 2. Sony i From Software nie śpieszą się z rozwojem krwawego IP, ciekawostką jest jednak fakt, że Lilith Walther opracowuje Bloodobrne PSX, a najnowsze materiały z gry zbierają pochwały.

Klimatyczna i piekielnie wymagająca produkcja Hidetakiego Miyazakiego wciąż cieszy się sporym zainteresowaniem, a sympatycy pozycji soulslike chętnie wracają do enigmatycznego Yharnam. W trakcie oczekiwania na kontynuację, niezłą gratką może okazać się powstający Bloodborne PSX, który systematycznie zbiera pozytywne opinie.

Za projekt odpowiada Lilith Walther, inżynierka i artystka pracująca na silniku Unreal Engine 4, która pełni obowiązki głównej programistki w studiu zajmującym się produkcjami indie. Deweloperka wykorzystuje Unreal Engine, by stworzyć nietypową wizję gry – jak wyglądałby Bloodborne na pierwszym PlayStation? Autorka musiała zająć się balansem śmiertelnych ataków (one-hit-kill), ale dodała również system uzdrawiania bohatera.

Nie wiemy, kiedy Bloodborne PSX zadebiutuje, ale nie brakuje głosów, według których tytuł może być ciekawą alternatywą dla fanów pracy From Software. Gracze zdecydowanie za długo czekają na zapowiedzi i pozytywne ogłoszenia o rozwoju Bloodborne 2.

Warto przypomnieć, że japoński zespół oficjalnie pracuje nad Elden Ring – w ostatnich dniach pojawiły się materiały ze zwiastuna gry, a także wyciekły zdjęcia prezentujące potwory

Źródło: https://www.vg247.com/2021/01/17/bloodborne-psx-psone-demake/

Tagi: Bloodborne Bloodborne PSX From Software PlayStation