Kajetan Węsierski Kajetan Węsierski 10.01.2021 10:30
DYING: 1983 w 4K i 60 FPS
944V

Dying: 1983 zamierza dostarczyć wysoką jakość na PS5. Twórcy horroru celują w 4K i 60 FPS z ray tracingiem

Wiele wskazuje na to, że twórcy z Nekcom Entertainment, którzy pracują nad next-genowym horrorem, mają niezwykle ambitne plany, jeśli chodzi o ich nadchodzący projekt.

Choć obecnie większość fanów przerażających doznań w grach żyje premierą The Medium od rodzimego Bloober Team, to nie jest to jedyny przedstawiciel gatunku, o którym jest ostatnio głośno. Jeszcze wczoraj pisałem dla Was o bardzo intrygującym horrorze DYING: 1983, przy którym twórcy z  Nekcom Entertainment zamierzają wykorzystać możliwości oferowane przez kontroler PS5 DualSense.

Teraz natomiast wygląda na to, że prócz bodźców płynących z samego pada, studio zamierza dostarczyć również te wizualne - pod tym kątem gra ma stać na najwyższym możliwym poziomie. GamingBolt udostępnił kolejną część swojej rozmowy z CEO Nekcom Entertainment, Luo Xiangyu, w której opowiedział on o celach w kontekście grafiki oraz wydajności. Czego by nie napisać, jest naprawdę ambitnie:

Naszym celem jest osiągnięcie 4K, 60 klatek na sekundę oraz ray tracingu. W międzyczasie testujemy także tryb 120 FPS, ale nie jesteśmy w stanie już teraz zagwarantować, że pojawi się on w ostatecznej wersji gry.

Dwie ostatnie wiadomości (o wykorzystaniu możliwości DualSense oraz celach wizualnych) rzeczywiście mogą rozbudzić nadzieje odnośnie do tego, co właściwie na nas czeka. Osobiście nie mogę się doczekać finalnego wyniku - zdecydowanie warto śledzić dalszy rozwój.

Źródło: https://gamingbolt.com/dying-1983-is-targeting-4k-60-fps-with-ray-tracing-on-ps5

Tagi: DYING: 1983 Nekcom Entertainment