Iza Łęcka Iza Łęcka 16.12.2020 10:21
Cyberpunk 2077 braindance
3527V

Cyberpunk 2077 i inwazja dildo. CD Projekt RED zmniejszy liczbę erotycznych zabawek w Night City

CD Projekt RED musi nie tylko zadbać o pozbycie się defektów Cyberpunka 2077 - deweloperzy opracują również aktualizację, która wyeliminuje z ulic Night City wiele rozrzuconych gadżetów dla dorosłych. Okazuje się, że sztuczne, erotyczne zabawki znajdują się w miejscach, w których nigdy nie powinny się pojawić.

Nadchodzące pliki poprawiające Cyberpunk 2077 mają przede wszystkim za zadanie zmniejszyć liczbę bugów oraz zająć się okazałym światem gry. Jak zauważył redaktor Kotaku – przemierzając Night City można natrafić na zabawki erotyczne, które są losowo rozrzucone w liczbie znacznie większej niż można przypuszczać. Przedmiotów tego rodzaju powinniśmy oczywiście spodziewać się w sex shopach czy miejscach fizycznych uciech, jednak już ich nagromadzenie na balustradach, skrzyżowaniach ulic, tuż obok śmieci czy nawet w restauracjach, może być odbierane niekoniecznie pozytywnie.

W nawiązaniu do dziwnej kwestii, redaktor poprosił o komentarz CD Projekt RED. Philipp Weber (projektant zadań) odpowiedział, że deweloperzy chcieli stworzyć miasto charakteryzujące się otwartością seksualną:

„Chcieliśmy, by Night City było dość otwarte seksualnie. Coś, co w dzisiejszych standardach może być tabu lub kinkowe jest normalne i powszechne w 2077 roku”.

Pracownik studia jednak potwierdził, że liczba gadżetów znajdujących się w mieście może być zawyżona, ponieważ pojawiają się one jako losowe przedmioty, które gracze mają okazję zbierać:

„Drugim powodem wysokiej ilości dildo jest to, że mogą się one pojawiać jako losowe łupy, a my wciąż udoskonalamy ustawienia, więc szczególnie podczas wczesnych recenzji, ilość dildo w świecie gry była dość wysoka. Zamierzamy dostosować je tak, aby dildo nie pojawiały się nadmiernie/ niezgodnie z kontekstem i nie rozpraszały za bardzo tam, gdzie powinny być z założenia.”

Dziennikarz Kotaku wspomniał, że podczas swojej przygody stworzył ujęcia 29 zabawek, które występują w dwóch różnych odmianach. Twórcy jednak dopracują ich liczbę – choć jak podkreślił Weber, ostatnia aktualizacja mogła już wstępnie załagodzić niedogodność.

Źródło: https://kotaku.com/cd-projekt-is-adjusting-cyberpunk-2077s-distracting-amo-1845881919

Tagi: CD Projekt CD Projekt RED Cyberpunk 2077