Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 11.12.2020 08:56
Cyberpunk 2077. Grafika z PS4 w analizie Digital Foundry. Animacja w mieście spada poniżej 20 fps
6066V

Cyberpunk 2077. Grafika z PS4 w analizie Digital Foundry. Animacja w mieście spada poniżej 20 fps

Wczoraj pojawiły się pierwsze materiały przedstawiające działanie Cyberpunka 2077 odpalonego na podstawowym modelu PS4. Nie wyglądało to dobrze w pierwszej analizie framerate'u. Sprawdźmy co na ten temat mają do powiedzenia eksperci z DigitalFoundry.

DigitalFoundry zdążyło już wziąć pod lupę Cyberpunk 2077 w wydaniu na PS4 i PS4 Pro. Potwierdzają się wczorajsze, niepokojące wieści. O ile nowa, polska gra działa na PS4 we wnętrzach w satysfakcjonujący sposób (w okolicach 30 fps), to już walka prowadzona na ulicach metropolii powoduje wielkie problemy.

W testach płynności animacji Digital Foundry wykazuje, że Cyberpunk 2077 generuje na PS4 podczas walk prowadzonych w metropolii regularnie tylko 21-22 fps. Animacja spada przy tym niepokojąco często w okolice 17-18 klatek na sekundę, co możecie sami zobaczyć w 10 minucie poniższego nagrania. Tytuł ma prawie tak samo duży problem z płynnością animacji na PS4 Pro, o czym możecie przekonać się w 14 minucie wideo. PS4 Pro generuje tylko odrobinę lepszy framerate w tych samych scenach.

"To nie jest odpowiedni sposób, by doświadczać tej gry. Jeśli macie zagrać w Cyberpunka 2077 na tej platformie, to ja bym poczekał (...) Dla mnie to nie jest do zaakceptowania" - stwierdza redaktor Digital Foundry.

W 13 minucie Digital Foundry narzeka też na częste zawieszanie gry na PS4. "Crashe" wymagają ponownego uruchamiania tytułu z menu głównego.

Źródło: YouTube/DigitalFoundry

Tagi: