W Sieci pojawiają się najróżniejsze informacje dotyczące problemów Cyberpunka 2077, jednak musicie wiedzieć, że już teraz duża część błędów została usunięta. Dziennikarze rozpoczęli ogrywać produkcję na początku zeszłego tygodnia, a pierwsza łatka wylądowała na serwerach dopiero w piątek – gdy część redakcji miała już ukończoną grę, a niektórzy już pracowali nad przygotowaniem tekstów.
Miałem okazję ogrywać pozycję przed pierwszą łatką (43GB), ale również pobiegałem po Night City już po aktualizacji i mogę potwierdzić – patch usunął sporo błędów. Nadal niektóre bugi były widoczne, ale CD Projekt RED wciąż pracuje, by w dniu premiery tytuł działał jak najlepiej.
Na serwerach Microsoftu (Xbox One / Xbox Series X|S) wylądowała już kolejna aktualizacja, która zajmuje 15GB, a zdaniem jednego z deweloperów – duża część dostrzeżonych lub zgłaszanych problemów zostanie wyeliminowana przez łatkę premierową:
https://twitter.com/fabiandoehla/status/1336006085812084738
Gracze na konsolach powinni pobrać aktualizację przed rozgrywką – po patchu będzie to inna gra:
https://twitter.com/fabiandoehla/status/1336084639140745216
Przeczytajcie naszą recenzję Cyberpunka 2077.