PS5 bez gwarancji za pomalowanie konsoli? Sony może nie naprawiać upiększonych PlayStation 5

Sony mogło zmienić zdanie dotyczące personalizacji PS5. Według informacji naszego czytelnika – pomalowanie konsoli powoduje utratę gwarancji. Nie jest to dobra wiadomość dla graczy, którzy zamierzali odświeżyć wygląd PlayStation 5.
W zeszłym tygodniu informowałem naszych czytelników o wiadomości przedstawionej przez gracza z zagranicy – zainteresowany zapytał o personalizowanie PlayStation 5. Sony odpowiedziało klientowi, że pomalowanie konsoli nie jest problemem do momentu, gdy numer seryjny i plomba są widoczne oraz nietknięte.
Sytuacja może jednak wyglądać inaczej w przypadku różnych rynków. Jeden z naszych czytelników napisał do rodzimego oddziału PlayStation i otrzymał następującą wiadomość:




„Witaj Karol,
Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta PlayStation w sprawie konsoli PS5. Przepraszamy za przedłużający się okres oczekiwania na odpowiedź. Uprzejmie informuję, że pomalowanie konsoli na inny kolor powoduje utratę gwarancji.”
Skontaktowaliśmy się z PlayStation Polska i czekamy na ostateczną wiadomość, jak sytuacja wygląda w naszym kraju. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź lokalnego oddziału – wszystkie szczegóły przeczytacie na PPE.
Możemy mieć również nadzieje na konkretny ruch Sony i ujawnienie oficjalnych paneli do PlayStation 5 – choć wczoraj pojawiła się kolejna firma, która uważa, że może sprzedawać swoje części do PS5.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.