Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 02.12.2020 18:35
Amazon PS5
1448V

Amazon wyśle PS5 w pierwszej kolejności do graczy, którzy przez pomyłkę otrzymali m.in. karmę dla zwierząt

Amazon poinformował klientów, którzy - pomimo złożonego zamówienia przedpremierowego - nie otrzymali konsoli PlayStation 5 w okolicach premiery.

Niektórzy zapaleni fani gier wideo zamówili swoje egzemplarze PlayStation 5 w brytyjskim oddziale Amazonu. Niestety, ale spora część osób (w tym dziennikarka zagranicznego portalu The Guardian) zamiast next-gena Sony otrzymało m.in. karmę dla zwierząt. I to najgorszej jakości.

Przedsiębiorstwo handlowe mogło w tej sytuacji przeprosić zawiedzonych klientów, którzy - przez głupie błędy sklepu - nie otrzymały tak mocno wyczekiwanego urządzenia. Oprócz zwrócenia pieniędzy, Amazon wysłał w dniu dzisiejszym do poszkodowanych e-maila, który informuje ich, iż gdy tylko otrzymają kolejną dostawę egzemplarzy PlayStation 5, mogą zarezerwować po jednej sztuce dla każdej osoby, która nie otrzymała zgodnego z zamówieniem produktu.

Klienci muszą jedynie zgodzić się na obciążenie rachunku w koncie bankowym, co da platformie jasno do zrozumienia, iż są w dalszym ciągu zainteresowani PS5. 

 

 

Źródło: https://www.videogameschronicle.com/news/amazon-uk-has-confirmed-it-will-secure-new-ps5s-for-customers-whose-orders-went-missing/

Tagi: amazon ps5