Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 22.11.2020 12:41
Ghost of Tsushima
1601V

Ghost of Tsushima. Szef PlayStation jest zaskoczony umiejętnościami studia Sucker Punch

Jim Ryan, szef PlayStation, jest zadowolony z sukcesu Ghost of Tsushimy i mówi, że Sucker Punch to studio, które bardzo szybko się rozwinęło.

Ghost of Tsushima to najlepiej sprzedające się nowe IP Sony w przeciągu ostatnich siedmiu lat, o czym niejednokrotnie wspominała już japońska korporacja. Jim Ryan, szef PlayStation, jest pod wrażeniem tego, jak szybko amerykańskie studio odpowiedzialne za przygodę Jina Sakaia się rozwinęło pod skrzydłami "niebieskich".

Gdy Sony kupowało Sucker Punch w 2011 roku, ich pierwszym owocem był inFamous: Second Son, który zebrał dosyć wysokie noty od graczy i recenzentów, ale jego jednym z największych minusów był fakt, iż kampania fabularna nie porywała, a gdyby nie przyjemny gameplay, recenzje nie byłyby aż tak przychylne. 

Drugim dzieckiem Sony i Sucker Punch jest wyżej wspomniany Ghost of Tsushima, którego średnia ocen odbiorców na Metacritic wynosi aż 9.2/10. Jim Ryan w rozmowie z GQ Magazine UK nie krył zadowolenia ze sprzedaży produkcji, a także umiejętności amerykańskich deweloperów:

Jestem podekscytowany tym, w jaki sposób Ghost Of Tsushima przewyższył oczekiwania wszystkich. Zespół Sucker Punch stworzył Infamous: Second Son na początku generacji, a następnie przeprowadził trochę wewnętrznych prac badawczo-rozwojowych w celu stworzenia gry osadzonej w Japonii.

Byliśmy trochę sceptycznie nastawieni wobec tego pomysłu, ponieważ byli japońscy deweloperzy robili to już w przeszłości, ale Sucker Punch napierało, a koniec końców ich gra pozwoliła wznieść się im na najwyższy poziom światowej klasy studiów. Jako obserwator tematu rozwoju naszych studiów w ciągu tej generacji, jest to prawdopodobnie najlepszy przykład, jaki mamy.

Jeśli ogrywacie Ghost of Tsushimę, zachęcam do zerknięcia do naszego poradnika, dzięki któremu z ogromną łatwością zdobędzie platynę.

Źródło: https://www.playstationlifestyle.net/2020/11/21/ryan-on-ghost-of-tsushima-success/

Tagi: Ghost of Tsushima Sony Interactive Entertainment Sucker Punch