PS5 na premierowej reklamie: „Play Has No Limits”. Sony w swoim stylu promuje PlayStation 5

Sony właśnie opublikowało reklamę PS5, którą japoński producent będzie promował PlayStation 5 na całym świecie. Firma podkreśla slogan „ Play Has No Limits” i w swoim stylu przedstawia nową generację. Sprawdźcie materiał przygotowany we współpracy z Travisem Scottem.
Wczoraj redakcje na całym świecie otrzymały możliwość przedstawienia unboxingów PlayStation 5 oraz dziennikarze podzielili się pierwszymi wrażeniami z rozgrywki na nowej generacji. Teraz jednak nadszedł czas ostatecznego odliczania.
Sony postanowiło już dzisiaj opublikować międzynarodową reklamę, która będzie dostępna w mediach na całym świecie – możecie podejrzewać, że to właśnie ten spot pojawi się w rodzimej telewizji i będzie zachęcał do zainteresowania się PlayStation 5.




Motywem przewodnim materiału jest „eksploracja”. Sony podkreśla, że wszyscy pragną odkrywać między innymi nowe możliwości w grach czy też odwiedzać wcześniej dostępne miejsca:
„Opowiadamy tę historię, oddając hołd odkrywcom przeszłości, którzy stanęli na progu nieznanego i przekroczyli swoje granice, by osiągnąć to, co niezwykłe.”
Eric Lempel z Sony podkreślił, że firma potrzebowała „ikonicznego głosu”, który mógłby odpowiednio przedstawić sprzęt i właśnie z tego powodu wybrano Travisa Scotta. Jak wiadomo raper został strategicznym partnerem kreatywnym PlayStation – wczoraj Kajetan pochylał się nad tematem promocji PS5 i wspominał właśnie o Travisie.