Iza Łęcka Iza Łęcka 12.10.2020 13:04
Dead by Daylight Krzyk Scream
849V

Dead by Daylight z ray tracingiem na PS5, XSX|S i PC. Gra na razie nie skorzysta z funkcji DualSense

Twórcy Dead by Daylight nie próżnują. Po zapowiedzi planowanej aktualizacji na PS5 i Xboksa Series X|S, przyszedł czas na konkrety – gra z czasem otrzyma wsparcie ray tracingu, jednak właściciele PS5 będą musieli poczekać na zastosowanie unikalnych funkcji DualSense.

Behaviour Interactive nie ustaje w pracach nad polepszeniem doświadczenia w Dead by Daylight. Już jakiś czas temu gracze mogli poznać zawartość z Silent Hilla, a w oczekiwaniu na nową generację, deweloperzy zapowiedzieli projekt „Realm Beyond”, który ma na celu poprawić jakość oprawy i doświadczenia na wszystkich dostępnych platformach, a przede wszystkim na next-genach.

W wywiadzie dla redakcji wccftech.com, deweloperzy z Behaviour Interactive rozmawiali o swoich planach na usprawnienie gry – wcześniej zapowiedziana została rozdzielczość 4K oraz 60 fps w wersji na PS5 i Xboksa Series X. Zapytany o kwestię ray tracingu, Joris Four odpowiedział, że to wsparcie przyjdzie z czasem, nie tylko na next-genach, ale również na PC.

„Mówiąc o ray tracingu, chyba mówię w imieniu nas wszystkich. To naprawdę przeniesie zanurzenie na inny poziom. Będziemy absolutnie wspierać ray tracing, jest on częścią naszego planu działania dla Realm Beyond. Poświęcimy nasz czas na wdrożenie go na PlayStation 5 / Xbox Series S|X i PC, jednocześnie chcąc uniknąć negatywnego wpływu na rozgrywkę i balans.”

Twórca jednocześnie podkreślił, że cały zespół dąży do uzyskania jak najpłynniejszej rozgrywki na Xboksie Series S – na razie będzie to 1080p, natomiast ciągle trwają prace nad doprowadzeniem do 1440 p.

Product Menager został również zapytany o wykorzystanie unikalnych funkcji kontrolera DualSense. Niestety, jeżeli czekaliście na podkręcenie doświadczenia w Dead by Daylight chociażby dzięki haptycznym wibracjom, będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość.

„To nie są funkcje, które zaoferujemy graczom podczas startu [PS5 – przyp. Red.]. Naszym celem jest bycie gotowym na czas premiery konsoli, i aby to osiągnąć, musieliśmy nadać priorytet innym funkcjom.”

Źródło: https://wccftech.com/dead-by-daylight-will-implement-raytracing-on-pc-and-next-gen-xbox-series-s-runs-the-game-at-1080p/

Tagi: Behaviour Interactive Dead by Daylight Starbreeze Studios