Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 26.09.2020 15:45
Resident Evil
850V

Resident Evil Village: "perspektywa z pierwszej osoby pomoże wciągnąć Cię w świat" - informacje o grze Capcomu

Capcom, dzięki imprezie Tokyo Games Show, zdradził kilka szczegółów dotyczących Resident Evil Village.

Z okazji Tokyo Game Show Capcom przedstawia nowe informacje na temat Resident Evil Village - nadchodzącej odsłony survivalowej, popularnej marki od japońskich deweloperów. Wczoraj dowiedzieliśmy się, że tytuł może trafić jeszcze na obecną generację konsol, a dzisiaj, z samiutkiego poranka, twórcy gry ujawnili kilka dodatkowych szczegółów.

Resident Evil Village ma o wiele więcej swobody w działaniu, niż w przypadku jego poprzednika - Resident Evil VII. Zainteresowani pozycją będą mogli rozwiązać dane sytuacje na parę sposobów, a co najważniejsze, nie będą prowadzeni za rączkę. Zwiedzanie tajemniczej wioski ma być intrygujące już od pierwszych minut. Producent RE Village, Peter Fabiano zaznaczył, że eksploracja i eksperymentowanie przy ich najnowszym projekcie zostanie udoskonalone, dzięki wyjątkowemu otoczeniu, a także przemyślanej scenografii:

Perspektywa z pierwszej osoby bardzo dobrze pomaga wciągnąć Cię w świat, który stworzyliśmy. Chcesz poświęcić trochę czasu, aby w pełni zbadać szczegółowe otoczenie i w pełni zaprojektowane elementy gry.

Capcom poruszył także temat głównej, tytułowej lokacji produkcji, czyli wioski. Ma ona być od początku straszna, a zarazem tętnić życiem za sprawą wielu mieszkańców skrywających przeróżne sekrety. Zwiedzając ją, będziemy musieli stawić czoła wielu lękom - Japończycy zapowiadają, że na każdego zainteresowanego czeka wiele niespodzianek (mowa tutaj zapewne o elementach mających wywołać tzw. "jump scare").

Kiedy mówisz słowo wioska, to myślisz o poczuciu bliskości - małe, maleńkie miejsce. Ale kiedy spojrzysz na to, czym zbudowałeś Wioskę, ma to zdecydowanie inny charakter.  Zrobiliśmy co w naszej mocy, aby góry wokół wioski wyglądały tak fantastycznie, jak to tylko możliwe, aby naprawdę nadać jej szeroko "atmosferę otwartości świata". Chcieliśmy, aby gracze chodzili po świecie i mówili: „Woah! Nie sądziłem, że mogę tu iść! Tu jest tak fajnie.”

Źródło: https://www.pcgamesn.com/resident-evil-village/exploration-freedom

Tagi: Capcom Resident Evil Village