Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 24.07.2020 17:06
Halo Infinite
1798V

Gameplay z Halo Infinite to wczesny build z PC - oznajmia była dziennikarka portalu IGN

Alanah Pearce, popularna influencerka, zdradziła, że pokazany wczoraj gameplay z Halo Infinite pochodzi ze wczesnego builda. Wiadomo również, że produkcja nie była odpalana na Xbox Series X, a jedynie na PC z podłączonym padem Xboksa.

Microsoft ma ogromne problemy po najnowszym, dosyć nieudanym pokazie Halo Infinite. Najnowszy gameplay to pożywka dla osób lubiących robić memy, o czym pisaliśmy już pod tym adresem. Do całej sytuacji odniosła się Alanah Pearce, czyli była dziennikarka dla serwisu IGN, która wypowiedziała się na, można rzec, najgorętszy w ostatnich godzinach temat w naszej branży. 

Influencerka zdradziła, iż rozmawiała z wieloma osobami pracującymi w 343 Industries (zespole odpowiadającym za owe IP). Według źródeł, zapis rozgrywki z Xbox Game Showcase pochodzi z wczesnego buildu, a obecny stan produkcji znacząco różni się od tego, który widzieliśmy kilkanaście godzin przedtem. 

To jest w trakcie przygotowywania, mówili [pracownicy 343 Industries - dop.red.], że to wczesny build.

Warto wziąć pod uwagę, że Halo Infinite to pierwsza gra tworzona na autorskim silniku Slipspace 343, co oznacza, że zespół mógł mieć problemy z optymalizacją tytułu, dlatego też był zmuszony obniżyć grafikę, aby nie zmuszać nas do oglądania materiału w 15 klatkach na sekundę. Nie brzmi to zbyt optymistycznie, bowiem gdyby 343 Industries doprowadziło swój najnowszy projekt do chociaż dobrego stanu, to jestem pewny, że nagraliby gameplay z obecnego stanu gry, a nie builda sprzed paru miesięcy.

Na sam koniec warto dodać, że zapis rozgrywki pochodzi z komputera osobistego (specyfikacji nie znamy, ale z góry można założyć, że został on wyposażony w mocne podzespoły), do którego podpięto kontroler Xboksa. Nie był to więc pokaz możliwości Xbox Series X.

Źródło: https://gamerant.com/halo-infinite-gameplay-not-current-build/

Tagi: 343 Industries Halo Infinite Microsoft