Star Wars: Squadrons. Poznaliśmy wymagania sprzętowe, również dla opcji z goglami VR

To już oficjalne: Star Wars: Squadrons nadlatuje i na dodatek zapewni opcjonalnie wsparcie dla gogli VR. Czas w związku z tym poznać wymagania sprzętowe gry na PC.
Wiadomo już, że Star Wars: Squadrons będzie wspierać opcję zabawy z goglami VR na PS4 i PC. Rodzi to pytania posiadaczy gamingowych pecetów, czy ich sprzęt "pociągnie" szykowaną produkcję. Nie trzeba już rozmyślać na ten temat, bo EA podało już konkretne wymagania sprzętowe gry.
Minimalne wymagania - rozgrywka bez VR:




- OS: Windows 10;
- Procesor: Ryzen 3 1300X lub Intel i5-7600;
- RAM: 8 GB;
- Karta graficzna: Radeon HD 7850 lub GeForce GTX 660;
- DirectX: 11;
- Sieciowe łącze: 512 kb/s lub szybsze;
- Wolne miejsce: 30 GB.
Rekomendowane wymagania - rozgrywka bez VR:
- OS: Windows 10;
- Procesor: Ryzen 3 3200G lub Intel i7-7700;
- RAM: 16 GB;
- Karta graficzna: Radeon RX 480 lub GeForce GTX 1060
- DirectX: 11;
- Sieciowe łącze: 512 kb/s lub szybsze;
- Wolne miejsce: 30 GB.
Minimalne wymagania - rozgrywka z VR:
- OS: Windows 10;
- Procesor: Ryzen 3 3200G lub Intel i7-7700;
- RAM: 16 GB;
- Karta graficzna: Radeon RX 480 lub GeForce GTX 1060
- DirectX: 11;
- Sieciowe łącze: 512 kb/s lub szybsze;
- Wolne miejsce: 30 GB.
Rekomendowane wymagania - rozgrywka z VR:
- OS: Windows 10;
- Procesor: Ryzen 3 3200G lub Intel i7-7700;
- RAM: 16 GB;
- Karta graficzna: Radeon RX 570 lub GeForce GTX 1070;
- DirectX: 11;
- Sieciowe łącze: 512 kb/s lub szybsze;
- Wolne miejsce: 30 GB.
Wiadomo już, że akcja Star Wars: Squadrons dzieje się po Bitwie o Endor i po destrukcji drugiej Gwiazdy Śmierci. Deweloperzy zapowiedzieli, że w tytule pojawią się zupełnie nowe postaci z z uniwersum oraz kilka doskonale znanych fanom bohaterów.
Przypominam, że konkretna i pełna demonstracja rozgrywki ze Star Wars: Squadrons odbędzie się 19 czerwca (o 1:00 w nocy, podczas EA Play Live). Premiera gry ma się odbyć 2 października 2020 r. - równocześnie na XOne, PS4 i PC.