Wii U to "technologiczny" current-gen
Pomijając oczywiście kwestię innowacyjnego pada. Marvin Donald z Vigil Games stwierdził, że praca nad Darksiders II dla Wii U nie różni się wiele od dewelopingu na PlayStation 3 i Xboksa 360, jeżeli chodzi o stronę techniczną.
Pomijając oczywiście kwestię innowacyjnego pada. Marvin Donald z Vigil Games stwierdził, że praca nad Darksiders II dla Wii U nie różni się wiele od dewelopingu na PlayStation 3 i Xboksa 360, jeżeli chodzi o stronę techniczną.
Wedle dewelopera Wii U w obecnym stadium oferuje podobne możliwości techniczne do obecnie panujących nam konsol. Druga część Darksiders na nowej maszynce Nintendo nie zaoferuje jakichś znaczących usprawnień w temacie oprawy wizualnej (wyższa rozdzielczość itd.), ale wykorzysta potencjał pado-tabletu. I właśnie na okiełznaniu nowego kontrolera i jak najlepszym przystosowaniu gry do jego możliwości skupia się Vigil Games. Ciekawe czy ostateczna, sklepowa wersja Wii U poważnie przebije cyferkami określającymi moc sprzętu kilkuletnie już konsole "obecnej generacji?"