Crash Bandicoot na PS5 z czasową ekskluzywnością? Gra może okazać się jedną z niespodzianek Sony
Od dawna pojawiają się plotki dotyczące nowej gry z serii Crash Bandicoot. Możliwe, że Activision w końcu wydało polecenie stworzenia zupełnie nowej odsłony w znanym uniwersum, a najnowsze przecieki zdradzają nowinkę dla graczy oczekujących na next-geny – gra zmierza na PS5. Sony wykorzystując Crasha może promować PlayStation 5.
Plotki dotyczące nowego Crasha sięgają ubiegłego roku, kiedy to pojawiły się doniesienia o teaserze gry w jednym ze spotów Sony. Japoński producent miał nawet umieścić nowy wizerunek bohatera na autobusie, by jeszcze mocniej zainteresować graczy wyczekujących informacji dotyczących kolejnej przygody Crasha. W ostatnim czasie nawet TheGamingRevolution wspomniał o kolejnej odsłonie serii.
Odnośnie gry spod szyldu Crasha wypowiedział się portugalski dziennikarz i tłumacz Guru, który uważa, że nowa przygoda jamraja powstaje od 3 lat. Tytuł ma zostać wkrótce ujawniony, będąc znaczącą pozycją dla Sony, które może promować PlayStation 5 wykorzystując również IP należące do Activision. Japońska korporacja zapewniła sobie czasową ekskluzywność, a redaktor dodaje, że Sony może nawet zdecydować się na zestawy PS5 z nową przygodą Crasha Bandicoota.
Trzeba zaznaczyć, że przecieki udostępniane przez Guru nie zawsze okazywały się prawdziwe, ale z takimi szczegółami dotyczącymi Crasha spotykamy się nie pierwszy raz. Pozostaje oczekiwać na wszelkie potwierdzenia, jednak relacja na linii Sony-Activision jest ostatnio bardzo przyjazna.
Japońska korporacja w ostatnim czasie zagwarantowała sobie miesięczną ekskluzywność na dostęp do Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered, a zdaniem TheGamingRevolution producent PlayStation nawet opłacił część gry. Korporacja miała nalegać na inicjatywę ze strony Activision, by zapewnione zostały trzy odświeżone części Modern Warfare.
Tem um Crash novo a caminho.
— Guru (@GuruJoga) April 21, 2020
Está em desenvolvimento faz 3 anos, e em breve, deve começar a campanha de Marketing pelas mãos da Activision.
Me disseram que será um dos jogos de anúncio junto do PS5. Pode conter algum tipo de exclusividade, mas isso não foi definido ainda. pic.twitter.com/NFNr6dq3kX