Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 22.01.2020 10:36
Nintendo Switch
1138V

Nintendo kieruje nowe reklamy Switch do starszych klientów

Nintendo regularnie publikowałyo reklamy Nintendo Switch, skupione na motywie towarzyskiej, multiplayerowej zabawy w gronie znajomych. Trochę inaczej jest w najnowszych klipach, w których pojawia się m.in. The Legend of Zelda.

Nintendo zaczynało promocję Switch od reklam celujących w osoby w wieku 18-25 lat. Było młodzieżowo, towarzyszko, dynamicznie i "hipstersko". Teraz korporacja podchodzi do tematu reklam Switcha w trochę inny sposób i kieruje swoje filmiki promocyjne do bardziej ustatkowanych i starszych ludzi. Tak jak w poniższym klipie, w którym widzimy jak zawodowy kierowca ciężarówki umila sobie odpoczynek rozgrywką właśnie na konsoli Nintendo.

W kolejnych reklamach widzimy, jak przy Super Mario Makerze 2 bawi się cała rodzina z ojcem na czele, który wspomina jak bawił się w młodzieńczych latach na NES/SNES. Ostatni klip prezentuje kobietę, która znajduje czas na zabawę w przerwach od pracy. Tutaj w klipie możemy zobaczyć Super Mario Odyssey.

Jedno jest pewne - kampania marketingowa Nintendo działa doskonale w USA, bo konsola od wielu miesięcy jest bestsellerem w kategorii konsol na tym rynku.

Tagi: konsola Nintendo reklama switch