Tylko w 2019 roku Pokemon GO zarobiło ok. 800 mln dolarów dzięki mikrotransakcjom (które - warto dodać - są mało nachalne i uciążliwe dla graczy). Od 2016 roku tytuł wygenerował dla wydawcy aż 3 miliardy dolarów.
Wiadomo, że najwięcej osób cały czas gra w USA - ok. 36% wszystkich fanów Pokemon Go pochodzi z tego kraju. Na drugim miejscu jest Japonia (29% graczy).
Nie dziwi przy cały czas tak wielkiej popularności fakt, że Niantic cały czas rozwija swój tytuł. Pokemon GO doczekało się ostatnio kilku ciekawych aktualizacji, a już w 2020 roku otrzymamy kolejne ważne nowości, m.in. rozbudowaną ligę sieciowych rozgrywek.
Póki co możemy przyjrzeć się nowej reklamie Pokemon GO. Dodajmy, że wyjątkowo dobrze zrealizowanej, nostalgicznej i wzruszającej dla wszystkich osób, które wychowywały się z kolejnymi odsłonami serii. Reklama skupia się na funkcji Buddy Adventure, pozwalającej na jeszcze większe zżycie się ze swoim pupilem (wybrany pokemon podąża za postacią gracza i nie chowa się do pokeballa).
Warto sprawdzić: