Tytus Stobiński Tytus Stobiński 11.09.2019 18:05
Cyberpunk 2077
582V

Cyberpunk 2077 i wiele typów misji pobocznych. Twórcy chcą, by niewielka historia okazała się kluczowa dla gry

Przed misjami pobocznymi w Cyberpunk 2077 trudne zadanie, bowiem muszą cechować się jeszcze wyższym poziomem, niż te w rewelacyjnym Wiedźminie 3: Dziki Gon.

Jak jednak zapewnił Phil Weber, będący starszym projektantem zadań w CD Projekt RED, zapewnił jednak, że wszystko dobrze się rozwija, a każde zadanie poboczne w nowej grze studia, warte jest naszej uwagi ze względu na fakt, jak w najmniej oczekiwanych momentach łączą się z innymi questami.

Jak czytamy w udzielonym wywiadzie, możliwości w co mogą się przerodzić historie idące bocznym torem, jest mnóstwo i każda ma być posiadać nie tylko zaskakującą historię, ale także budowę.

Misje poboczne mogą być oczywiście zamkniętymi historiami, ale mogą też być kontynuacją z głównej linii fabularnej lub nawet kompletną, osobną gałęzią pomniejszych zadań. 

Jako przykład, Weber podaje wątek Krwawego Barona z Wiedźmina 3: Dziki Gon, gdzie misja poboczna staje się nagle istotnym fragmentem głównego wątku i łączy wiele postaci. To właśnie ta misja przyświecała autorom jako przykład tego, jak powinny wyglądać misje w Cyberpunk 2077. Jak czytamy, twórcy chcą zaskakiwać graczy na każdym możliwym kroku i sprawić, by Ci nigdy nie wiedzieli, czego mogą się spodziewać.

Więcej na temat nowej gry studia CD Projekt RED:

Tagi: CD Projekt CD Projekt RED Cyberpunk 2077

Nie przegap