Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 29.07.2019 21:30
Śródziemie Batman
842V

Twórcy Śródziemie: Cień Mordoru pracowali nad wielką przygodą Batmana

Monolith Productions zaoferowało graczom dwie opowieści w uniwersum Władcy pierścieni, ale twórcy pierwotnie rozwijali inne IP. Deweloperzy chcieli przenieść trylogię Mrocznego Rycerza Christophera Nolana na nowy grunt, ale niestety nie otrzymali wymaganej zgody.

Monolith Productions jest najbardziej znane z dwóch gier w uniwersum Władcy pierścieni, ale wcześniej zespół stworzył między innymi serię F.E.A.R. oraz Condemned. Studio kilka lat temu planowało stworzenie produkcji AAA w świecie Batmana, która mogłaby odnieść olbrzymi sukces.

Liam Robertson otrzymał informacje dotyczące pierwotnego projektu Monolith Productions – studio chciało przenieść trylogię Mrocznego Rycerza na grę i zaoferować bardzo rozbudowany i wysokobudżetowy tytuł. Reżyser w ostateczności nie wyraził zgody, ale właśnie na podstawie tej pozycji powstało Śródziemie: Cień Mordoru.

Gracze w przygodzie Monolith Productions wskoczyliby do dużego, otwartego świata, po którym śmiałkowie poruszaliby się za pomocą Batmobilu. Gra umiejscowiona w Gotham miała skupić się na skradaniu, walce oraz gadżetach. Zadaniem Gacka byłoby ratowanie cywilów.

W pewnym czasie to właśnie Batman biegał po Śródziemiu, ponieważ deweloperzy bezpośrednio przeszli z jednego projektu (Batman) do drugiego (Śródziemie) i dopiero po pewnym czasie wrzucili do gry Taliona. Niestety, nigdy nie dowiemy się, jak wyglądałaby ta gra... Choć możecie wyobrazić sobie produkcje w świecie Batmana z Systemem Nemezis? To mógłby być hit.

Warto spojrzeć:

Źródło: https://www.gameinformer.com/gamer-culture/2019/07/28/shadow-of-mordor-was-once-a-batman-game

Tagi: batman Monolith Productions mroczny rycerz Śródziemie: Cień Mordoru