Specyfikacja techniczna Wii U w powijakach

Ostatnio Satoru Iwata zapewniał, że Wii U pojawi się na rynku jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia. W świetle słów panów z Team Ninja, którzy twierdzą, iż na dobrą sprawę hardware nie opuścił jeszcze desek projektantów i wciąż dyskutowany jego ostateczny kształt, plany dużego N wydają się być z deka abstrakcyjne.
Ostatnio Satoru Iwata zapewniał, że Wii U pojawi się na rynku jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia. W świetle słów panów z Team Ninja, którzy twierdzą, iż na dobrą sprawę hardware nie opuścił jeszcze desek projektantów i wciąż dyskutowany jego ostateczny kształt, plany dużego N wydają się być z deka abstrakcyjne.





Ekipa pracująca obecnie na Dead or Alive 5 i Ninja Gaiden 3 podała w odniesieniu do tego drugiego tytułu, że proces tworzenia na Wii U jest bardzo prosty i przypomina deweloping gier na PlayStation 3 i Xboksa 360. Nintendo konsekwentnie milczy na temat możliwości swojej konsoli, wprowadzając zmiany i licząc na odzew deweloperów:
"Zapytali nas czego oczekujemy od hardware'u i po naszych uwagach zauważyliśmy sporo zmian. Nintendo słucha, a sam hardware stale jest zmieniany." - powiedział Yosuke Hayashi z Team Ninja.
Twórcy odnieśli się do podobieństw pomiędzy dotykowym ekranem DS-a a tym w pado-tablecie Wii U - doświadczenie w produkcji Ninja Gaiden: Dragon Sword zaowocowało i Ninjasi chcą przenieść kilka rozwiązań znanych graczom z kieszonkowych przygód Ryu.