Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 17.06.2019 20:56
Fortnite
713V

Fortnite o mały włos nie zostało skasowane. Rod Fergusson chciał zamknąć projekt

Trudno wyczuć, co tak naprawdę chwyci na rynku. Rod Fergusson, jeden z byłych pracowników Epic Games, przyznał się, że o mały włos nie doszło do skasowania ogromnego hitu, jakim jest obecnie Fortnite.

Epic Games o mały włos przegapiłoby rozpędzony pociąg z napisem "Battle Royale". Przyznał się do tego Rod Fergusson, który w czasie gdy Fortnite wylądowało na rynku (w pierwotnej formie, z trybem "Save the World") pełnił rolę dyrektora/reżysera.

Mobilne PUBG ma już ponad 400 mln graczy

Rod Fergusson przyznał się, że przed tym jak został szefem studia The Coaltion najchętniej skasowałby Fortnite. Gdyby to zależało od Fergussona, który w Epic Games pełnił rolę reżysera/dyrektora, w ogóle nie wrzucałby tej produkcji w ramy masowych rozgrywek PvP. 

W rozmowie z Game Informer Rod Fergusson powiedział: "skasowałbym Fortnite, gdyby to ode mnie zależało". Gra po prostu nie spełniała jego wysokich standardów jakości. Deweloper cieszy się oczywiście z nieoczekiwanego sukcesu gry, dodając, że często bardzo trudno przewidzieć, jak zachowają się gracze.

W zasadzie trudno się dziwić takiej postawie Fergussona. Parę miesięcy po premierze tryb Save the World tracił masowo zainteresowanie, a Fortnite uznawane było za niewypał.

Cyberpunk krytykowany


Źródło: https://www.destructoid.com/former-epic-director-says-he-wanted-to-cancel-fortnite-when-it-was-in-its-save-the-world-form-557764.phtml

Tagi: Epic Games Fortnite Gearbox Software gears rod fergusson

Nie przegap