Tytus Stobiński Tytus Stobiński 07.06.2019 13:44
Destiny 2
1334V

Destiny 2 za sprawą niezależności przeistacza się w MMO. Bungie zapowiada spore zmiany

Kiedy kilka lat temu Bungie zaprezentowało pierwszą część Destiny, stanowczo sprzeciwiało się, by nową grę nazywać mianem MMO. Podobna sytuacja miała również miejsce przy premierze Destiny 2. Problem w tym, że serii zdecydowanie bliżej do tego, niż jakiegokolwiek innego miana. 

Duży wpływ na zmianę niejako gatunku do jakiego wpisywać się będzie Destiny 2, ma zakończenie współpracy z Activision. Dzięki temu, Bungie będzie w stanie zaspokoić zarówno wymagających graczy, którzy chcą traktować ich grę jako MMO, ale też zagwarantować wszystko co potrzebne dla "niedzielnych" graczy, którzy lubią sobie od czasu do czasu postrzelać ze znajomymi.

Destiny 2 z trybem cross-save?

Bardzo konkretnie na ten temat wypowiedział się Luke Smith, Dyrektor Kreatywny Bungie:

Pierwszym celem niezależnego Destiny jest osiągnięcie statusu wspaniałego MMO Akcji

Swoje zdanie w tej sprawie zdradził również Mark Noseworthy, Dyrektor Generalny marki Destiny:

Przez długi czas unikaliśmy tego tematu jak ognia. Termin MMO niesie za sobą dużo bagażu. Czy powinno to oznaczać płatną, miesięczną subskrypcję i konieczność grania za pomocą myszki i klawiatury? No ale cóż zrobić, kiedy coś niemalże w 100 procentach przypomina coś tak konkretnego, to nie można ciągle zaprzeczać.

Przestraszyliście się słów o abonamencie? Spokojnie, Noseworthy wyjaśnia:

Kiedy używam terminologii w stosunku do Destiny, nie mam na myśli abonamentu. Skupiam się tu na elemencie, który zawsze nieco kulał, aczkolwiek od czasów wypuszczenia dodatku Forsaken idzie ku dobremu - elementach rpg. Zależy nam na głębszej personalizacji budowanych charakterów. Tworzysz te maszyny do zabijania potworów, ale chcesz by stały się naprawdę twoje. Mamy tu jeszcze ogromne pole do manewru.

Podsumowując to wzmianką o nadchodzącym dodatku, o którym wspominaliśmy ostatnio:

To, nad czym obecnie pracujemy w pocie czoła, to dodawanie statystyk do naszej gry. Forsaken zrobiło krok w tym kierunku, a Shadowkeep wniesie Destiny 2 na zupełnie inny poziom. 

Wiemy również, że nadchodzący, nowy system "Armor 2.0" ma pozwolić na niespotykaną do tej pory personalizację i nagrodzić graczy, którzy od kilku lat wiernie wspierają społeczność serii Destiny. Należy więc spodziewać się prawdziwego trzęsienia ziemi, choć raczej bardziej powinniśmy się skupić na księżycu.  

Więcej o Destiny 2:

Sezon bogactwa nadciąga

Shadowkeep to nowy dodatek do Destiny 2

Tagi: Activision Blizzard Bungie Destiny 2

Nie przegap