Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści. Aktualizacja 1.1 dostępna

Gry
905V
Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści. Aktualizacja 1.1 dostępna
Paweł Musiolik | 18.02.2019, 14:40

CD Projekt Red nie zwalnia w naprawianiu Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści. Gra doczekała się nowej aktualizacji na każdej z platform.

Premiera Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści nie była taka, na jaką liczyła ekipa deweloeprska. Gra wystartowała na PC-tach z wyłącznością na GOG-u, ale szybko uciekła także na Steama.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórca Cyberpunk 2077 doceniony przez Forbes Under 30. Polak obok Griezmanna i Kante

Konsolowe wersje były za to mocno zabugowane, przez co niektórzy nie mogli nawet rozegrać 20 minut bez zwiechy lub wyrzucenia do menu konsoli. CD Projekt Red jednak szybko zabrał się za łatanie i doczekaliśmy się kolejnej łatki, tym razem oznaczonej wersją 1.1.

Jakie zmiany i nowości na nas czekają?

Nowe elementy gry
  • W menu głównym dostępne są ustawienia animacji dla kart premium. Ustawienie „Zawsze animuj” będzie domyślnym ustawieniem dla nowych graczy.
  • Dodano obsługę tradycyjnego języka chińskiego.
  • Dodano nowe funkcje sterowania dla kontrolerów (Xbox One / PS4):
    LB,RB / L1,R1: Przeskocz do lewej/prawej krawędzi rzędu.
    LT / L2: Przełączaj się pomiędzy cmentarzami gracza i przeciwnika.
    X / Kwadrat: Wybierz dowódcę.
Poprawki
  • Poprawiono ogólną wydajność gry.
  • Poprawiono ogólną stabilność gry.
  • Znacząco zmniejszono szansę na zablokowanie postępu gracza ze względu na nieznikające plansze ładowania (wszystkie platformy).
  • Zwiększono efekt rozmazania, poprawiając wydajność i efekty wizualne (szczególnie na konsolach).
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz czasami tracił możliwość dokonywania wyborów przy pomocy kontrolera po wejściu do obozu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik otrzymywał nieskończenie długą turę, jeśli gracz skorzystał z podglądu talii przy zagadkach.
  • Niewielkie poprawki lokalizacji.
  • Naprawiono wiele błędów związanych z trofeami PS4, osiągnięciami Xbox One oraz kontraktami z gry GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Szary Goniec nieprawidłowo zliczał znalezione złote skrzynie.
  • Naprawiono błąd wprowadzający nieprawidłowe zasady specjalne do zagadki „Śnieżki”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po wygranej Bitwie w Caedva Gaenvid gra zawieszała się na ekranie ładowania, jeśli przeciwnik odrzucił wszystkie karty.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wojna Krwi zawieszała się na początku Letnich
  • Porządków oraz Bitwy o Czerwoną Bindugę.
  • Poprawiono wprowadzające w błąd informacje z obozowego samouczka na temat podglądu i rekrutowania kart.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne ognia w rzędzie dalekiego zasięgu przeciwnika nie były widoczne w zagadce Porzucony posterunek.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że karty i dialogi Gascona i Reynarda pojawiały się podczas bitwy Oblężenie Tuzli, nawet jeśli gracz utracił którąś z tych postaci podczas zadania Bitwa o Czerwoną Bindugę.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kontroler czasami nie działał na początku lub końcu bitwy skróconej.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wojna Krwi wieszała się zaraz po zniknięciu ekranu wymiany kart podczas Bitwy o Czerwoną Bindugę.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że ładowanie stanu gry z poziomu menu głównego czasami prowadziło do zawieszania się gry.
Źródło: https://thewitcher.com/pl/news/26009/wojna-krwi-aktualizacja-1-1-lista-zmian

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper