Fallout 76 z dużymi zmianami. Tryb PvP już w fazie testów

Gry
2076V
Fallout 76 z dużymi zmianami. Tryb PvP już w fazie testów
Bartosz Dawidowski | 25.01.2019, 10:51

Fallout 76 z pewnością nie przeistoczy się w grę free-to-play (przynajmniej tak twierdzi Bethesda). Pewne jest jedno - gra ma otrzymać jeszcze wiele świeżych atrakcji.

Wbrew pozorom w Fallout 76 bawi się sporo graczy (z pewnością zasługę w tym mają bardzo duże przeceny). Osoby bawiące się na Pustkowiach z produkcji Bethesdy otrzymają niedługo pełnoprawny tryb PvP.

Dalsza część tekstu pod wideo

To element, o który gracze prosili praktycznie od rozpoczęcia bety. W Fallout 76 nie ma tak naprawdę sensownego trybu PvP. Survival ma to zmienić.

Survival będzie jedną z opcji do wyboru w głównym menu gry. Rzeczony moduł ma zapewnić wszystkie questy i wydarzenia fabularne z podstawowej kampanii, ale będzie równocześnie areną zaciekłej rywalizacji między graczami. W przeciwieństwie do zwykłego trybu zabawy (który przyjmie nazwę "Adventure") w Survival wszyscy gracze, których spotkasz oznaczeni będą od razu jako wrogowie.

Wszystkie postępy postaci i ekwipunek będą przenoszone między trybem Adventure i Survival. Bethesda zamierza wprowadzić coś w rodzaju skalowania poziomów postaci, tak by nawet słabsi bohaterowie mieli szansę w walce z weteranami.

Postacie, który zginą w Survival mogą się odrodzić tylko w swoim CAMP lub przed wejściem do Schronu 76. Za zabicie oponenta w Survival mamy otrzymywać podwójną ilość kapsli oraz inne przedmioty, niż tylko Śmieci (prawdopodobnie będą to przedmioty lecznicze). Survival zostanie wyposażony w listy rankingowe.

W ostatnich dniach stycznia otrzymamy też piątą aktualizację Fallout 76. Poniżej lista szykowanych nowości:

  •     Usprawnienia w schematach klawiszy klawiatur AZERTY, które powinny ułatwić życie budującym swoje C.A.M.P. francuskojęzycznym graczom.
  •     Przy już wyuczonych przepisach i planach w ekwipunkach kupców, graczy i w menu handlu pojawi się znacznik „(Znane)”.
  •     Profit „Obwoźnej apteki” będzie teraz odpowiednio redukował ciężar AntyRadów i innych prochów.
  •     Postęp w „Systemie ostrzegawczym” nie będzie już utykał na etapie tworzenia ulepszonych silników, a wylogowanie się po ich zrobieniu nie będzie już przywracało licznika zadania na 0/5.
  •     I wiele więcej!
Źródło: własne

Komentarze (43)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper