Just Cause 4. Avalanche Studios zoptymalizowało swoją grę znacznie lepiej niż jej poprzednika

Gry
1350V
Just Cause 4. Avalanche Studios zoptymalizowało swoją grę znacznie lepiej niż jej poprzednika
Igor Chrzanowski | 08.12.2018, 13:00

Just Cause 3 było jedną z najgorzej zoptymalizowanych gier klasy AAA w przeciągu paru ostatnich lat, co przekładało się na dramatycznie słabą płynność rozgrywki.

Tym razem Avalanche Studios znacznie bardziej przyłożyło się do prac nad optymalizacją swojego dzieła, albowiem mimo, iż Just Cause 4 jest dużo bardziej wymagającą grą, działa lepiej niż Just Cause 3.

Dalsza część tekstu pod wideo

Just Cause 4 oceniony w recenzjach. Easter Egg zamienia Just Cause 4 w grę indie

W swojej czwartej już przygodzie Rico Rodriguez ma wpływ na dużo więcej obiektów w świecie jaki zwiedza, ponieważ praktycznie wszystko zostało oparte tu na zaawansowanej fizyce silnika Havok.

Na szczęście mimo takich, "czwórka" działa na każdej z czterech konsol w okolicach 30 klatek na sekundę, przy czym na Prosiaku i Skorpionie hula w stałych, zablokowanych 30 fps-ach bez widocznych spadków.

Podstawowe PS4 i Xbox One borykają się z drobnymi problemami i miejscami spadają do 25-26 klatek, lecz wciąż celują w jak najwyższą wartość. Nie brzmi to zbyt zachęcająco, ale jest to ogromna poprawa względem kilkunastu fps-ów jaki "trójka" zaliczała na obu sprzętach.

Just Cause 4: Xbox One X vs PS4 Pro, PS4 vs Xbox One

Źródło: własne

Komentarze (70)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper