SKLEP
Igor Chrzanowski Igor Chrzanowski 17.11.2018 17:13
Fallout 76. Płynność rozgrywki spada nawet do 12 klatek na sekundę
3003V

Fallout 76. Płynność rozgrywki spada nawet do 12 klatek na sekundę

Fallout 76 jest zdecydowanie największą porażką jaką Bethesda odniosła od początku swojego istnienia i bardzo poważnym znakiem ostrzegawczym do przemyślenia obecnej strategii wydawniczej.

Gdy firma potwierdziła, że The Elder Scrolls VI również będzie działało na Creation Engine, który to z kolei jest oparty wciąż na rozwiązaniach znanych z Morrowinda, wielu fanów zaczęło wątpić.

Fallout 4 pokazał, że przy sporej ilości pracy włożonej w optymalizację, można doprowadzić ten silnik do stanu dosyć płynnej grywalności. Fallout 76 jest pierwszą sieciową produkcją stworzoną na rzeczonym silniku i gołym okiem widać, że był to spory błąd.

Pod kątem rozdzielczości PS4 i Xbox One celują w dynamiczne 1080p zaś PS4 Pro i Xbox One X starają się osiągnąć mniej lub bardziej udawane 4K, przy czym Prosiak realnie osiąga co najwyżej 1440p.

Pod kątem płynności, gra celuje w stałe 30 fpsów, lecz osiąga ten cel niezwykle rzadko. Na Xbox One i PS4 grać będziemy w średnio 20-25 klatkach na sekundę. Jeśli zaś chodzi o Prosiaka, ten stara się wyrównywać frame-rate do tych 30 klatek, lecz co jest szalenie zaskakujące, Xbox One X radzi sobie gorzej niż swój słabszy odpowiednik - na Scorpio płynność leci w dół nawet do 12 fpsów. 

A trzeba przy tym przyznać, że tytuł nie wygląda jakoś oszałamiająco dobrze.

[4K] Fallout 76: PS4/PS4 Pro vs Xbox One/Xbox One X

Tagi: