Spider-Man został skrócony. Twórcy zrezygnowali z kilku bitew

Insomniac Games stworzyło fantastyczną przygodę, jednak deweloperzy w pewnym momencie zrozumieli, że niezbędne jest usunięcie niektórych elementów z gry. W rezultacie autorzy Spider-Mana wpłynęli na najważniejsze pojedynki w produkcji.
Spider-Man to jedna z najlepszych, tegorocznych produkcji debiutujących wyłącznie na PlayStation 4. Gra zgarnęła oceny na poziomie 88%, jednak nawet ten tytuł został w odpowiednim momencie przycięty.
Spider-Man z wyjątkowo dużą liczbą platynowych pucharków wśród graczy. Fani doceniają produkcję




UWAGA NA SPOILER
W sprawie pewnych problemów ze Spider-Manem wypowiedział się Bryan Intihar. Dyrektor kreatywny nie ukrywa, że w pewnym momencie jego zespół stanął przed trudnym zadaniem – Insomniac Games musiało zmniejszyć pojedynki z ostatniego rozdziału.
„Pierwotnie przygotowaliśmy więcej misji z Rhino, Vulturem oraz Electro, niż to, co zostało przedstawione w finalnym produkcie.”
Twórcy przygotowali osobne wydarzenia dla każdego rywala Pająka, jednak w pewnym momencie zrozumieli, że końcówka nie prezentuje oczekiwanego poziomu, bo jest zbyt przeciągnięta.
Intihar jest przy tym pewny, że właśnie ta decyzja pozwoliła stworzyć lepszą przygodę, bo przykładowo podwójne starcie Electro i Vulture jest ciekawsze od dwóch oddzielnych misji. Autorom udało się połączyć pojedynek z historią i całym trzecim aktem, więc w ostatecznym rozrachunku rezygnacja z niektórych pomysłów okazała się podobno strzałem w dziesiątkę.
Jest to ciekawa sytuacja, jednak mam szczerą nadzieję, że autorzy już wkrótce nie będą nas trzymać w niepewności i zapowiedzą prace nad Spider-Man 2. Ten bohater potrzebuje jeszcze wielu podobnych przygód.