Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 15.10.2018 14:50
Dying Light 2 pozwoli stworzyć własną piaskownicę. Techland stawia na reguły mrocznego średniowiecza
1618V

Dying Light 2 pozwoli stworzyć własną piaskownicę. Techland stawia na reguły mrocznego średniowiecza

Techland nie śpieszy się z prezentowaniem nowych fragmentów z Dying Light 2, ale autorzy chętnie opowiadają o produkcji. W tytule każdy zainteresowany otrzyma możliwość stworzenia własnego świata.

Jedną z najważniejszych innowacji Dying Light 2 są oczywiście wybory. Twórcy pozwolą nam podjąć wiele trudnych decyzji, które nie tylko wpłyną na bohatera, ale na otaczający protagonistę świat. To właśnie z tego powodu w tytule Techlandu zostały zmienione zasady kooperacji.

Steam z promocją na 100-lecie odzyskania niepodległości przez Polskę

W Dying Light 2 dołączając do rozgrywki znajomego będziemy kontynuować jego wydarzenia. Każdy z graczy tworzy swoją wersję miasta i sytuację postanowił ponownie przedstawić Tymon Smektała, którego zespół stworzył wielką ścianę relacji:

„W sali naszego zespołu narracyjnego mamy całą ścianę poświęconą relacjom - notatki na naklejkach samoprzylepnych, zdjęcia, wydruki z łączącymi je strzałkami. Wierzymy, że połączenie tych małych i dużych wyborów pozwoli graczom na stworzenie własnych wersji miasta, własnych piaskownic, które nie tylko charakteryzują się inną narracją, ale również rozgrywką.”

Techland nie miał doświadczenia w tworzeniu takich zawiłych relacji, więc właśnie z tego powodu do zespołu dołączył Chris Avellone. Uznany deweloper (między innymi seria Icewind Dale, Neverwinter Night, Wasteland 2, Torment: Tides of Numenera) zajął się wykreowaniem tych relacji, a jednocześnie pomógł umieścić wydarzenia we „Współczesnym Średniowieczu”.

Twórcy Dying Light 2 zaoferują graczom wszystkie „atrakcje” znane ze średniowiecza:

„Kiedy myślisz o średniowieczu, to są takie rzeczy, które od razu przychodzą do głowy. Intryga, niewierność, surowe prawa - kradniesz coś, to Twoja ręka zostaje odcięta. Relacje między ludźmi, między ludźmi u władzy, a tymi którzy nie mają szczęścia. Używamy tych archetypów w naszej historii.”

Smektała podkreślił również rozbudowę elementów parkouru, ponieważ teraz efektowny ruchy wykorzystamy nie tylko do wykończenia oponenta, ale także na początku, czy w samym środku pojedynku.

Źródło: https://gamingbolt.com/dying-light-2-choices-will-let-players-create-their-own-sandbox

Tagi: decyzja Dying Light 2 relacje Techland

Nie przegap