Fortnite. Aktualizacja 6.02 zajmuje 10 GB, poprawia wydajność na XOne i wprowadza Taneczną Dominację

Gry
1081V
Fortnite. Aktualizacja 6.02 zajmuje 10 GB, poprawia wydajność na XOne i wprowadza Taneczną Dominację
Bartosz Dawidowski | 10.10.2018, 22:12

Epic Games nie próżnuje. Po zapowiedzi pudełkowego wydania Fortnite pora na wieści o aktualizacji 6.02, która wprowadza dzisiaj nowy tryb okresowy.

"Taneczna Dominacja" - tak nazywa się najnowszy moduł zabawy w Fortnite. Rozgrywka polega tu na przejmowaniu parkietów poprzez zajęcie ich tańczenie tak długo, aż uniesiona zostanie kula dyskotekowa. Starcie wygrywa w tym trybie okresowym zespół, który zdobędzie najwięcej parkietów. Do walki stają dwie drużyny graczy.

Dalsza część tekstu pod wideo

To nie koniec nowości we Fortnite. Do gry wprowadzona została Poczwórna wyrzutnia rakiet (Quadlauncher) oraz Wyrzutnia szlachetna (Save the World). Aktualizacja 6.02 ma również poprawiać szybkość wczytywania mapy oraz poszczególnych obiektów na Xbox One.

Aktualizacja zajmuje 10 GB. 

Pełną listę nowości w aktualizacji 6.02 znajdziecie poniżej.


OGÓLNE

WYDAJNOŚĆ

  • Usunęliśmy problem z wydajnością dysku na konsoli Xbox One, powodujący powolne wczytywanie budynków i elementów kosmetycznych. Poprawka ta skróci również czasy wczytywania.
    Uwaga: Ta aktualizacja wymaga pobrania większej ilości danych niż normalnie (ok. 10 GB).

BATTLE ROYALE

TRYB OKRESOWY: TANECZNA DOMINACJA

Omówienie
Czas na ostateczne starcie taneczne. Na wyspie Battle Royale pojawiły się parkiety. Zajmujcie je, likwidując przeciwników i tańcząc, by unieść kulę dyskotekową z podłogi. Mecz wygrywa drużyna, która zgromadzi najwięcej punktów za zajmowanie i obronę parkietów!

Więcej informacji o trybie

  • Dwa zespoły stają do walki!
  • Odradzanie się jest możliwe aż do trzeciego (ostatniego) kręgu burzy.
  • Kiedy burza nie przemieszcza się, na mapie pojawia się pięć parkietów.
  • Używanie emotek na parkiecie wolnym od wrogów unosi kulę dyskotekową na środku parkietu i zajmuje go na rzecz twojej drużyny.
    • Im więcej graczy z drużyny tańczy naraz na parkiecie, tym szybciej zostanie on zajęty.
  • Po zajęciu parkietu zacznie zapełniać się „pasek tańca” drużyny widoczny w interfejsie. Będzie kontynuować, dopóki na parkiecie nie pojawi się wróg lub nie skończy się odliczanie burzy, a sama burza nie zacznie się przemieszczać. Wygrywa drużyna, która pierwsza zapełni pasek w 100%.
  • Parkiety w późniejszych etapach gry będą zapełniać pasek szybciej, więc nie poddawajcie się, jeżeli zostajecie w tyle!
  • Na parkietach nie można budować, ale da się ich bronić, wznosząc dokoła nich forty.
  • W tym trybie włączona jest możliwość wielokrotnego rozkładania lotni. Można to zrobić wciskając przycisk skoku podczas spadania.
  • W tym trybie znajdziecie tyle samo łupów i zasobów, co w Ustawkach 50 na 50 graczy.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Poczwórna wyrzutnia
    • Wystrzeliwuje po łuku do czterech rakiet, jedną po drugiej.
    • Dostępna w wariancie epickim i legendarnym. 
      • Obrażenia bazowe: 80/84 pkt. za każdą rakietę.
      • Promień wybuchu: 300.
    • Można je znaleźć w skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia i automatach do sprzedaży przedmiotów.
  • Forteca Kieszonkowa powraca i znów można ją zdobyć w grze.
    • Zmniejszono dostępność Fortecy Kieszonkowej z 2,43% do 1,83%.
  • Zmiany w częstotliwości występowania broni
    • Zmniejszono szansę pojawienia się pospolitych pistoletów z 5,8% do 5,47%.
    • Zwiększono szansę pojawienia się epickich czterotaktowych karabinów snajperskich z 0,33% do 0,42%.
    • Zmniejszono szansę pojawienia się rzadkich samopowtarzalnych snajperek z 0,92% do 0,71%.
    • Zwiększono szansę pojawienia się epickich ciężkich karabinów snajperskich z 0,33% do 0,4%.
    • Zwiększono szansę pojawienia się legendarnych ciężkich karabinów snajperskich z 0,07% do 0,13%.
    • Zmniejszono szansę pojawienia się rzadkich granatników z 1,45% do 0,99%.
    • Zwiększono szansę pojawienia się epickich wyrzutni rakiet z 0,59% do 0,66%.
    • Zwiększono szansę pojawienia się legendarnych wyrzutni rakiet z 0,08% do 0,21%.
    • Zwiększono szansę pojawienia się epickiej rakiety kierowanej z 0,11% do 0,2%.
    • Zwiększono szansę pojawienia się legendarnej rakiety kierowanej z 0,03% do 0,05%.

ROZGRYWKA

  • Cofnięto wprowadzoną w wersji 6.01 nieumyślną zmianę, która powodowała, że Kostek szczekał częściej, niż powinien.
  • Usunięto błąd sprawiający, że kręgi przemieszczały się bliżej poprzedniej strefy bezpiecznej przed burzą, niż było to zamierzone.

WYDAJNOŚĆ

  • Usunięto kilka przestojów w grze na Switchu związanych z wczytywaniem danych interfejsu
  • Zwiększono pulę przesyłanych tekstur na konsoli Xbox One, co pozwoli uniknąć części problemów powodujących wyświetlanie niewyraźnych tekstur oraz poprawić wydajność renderowania

RATOWANIE ŚWIATA

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano wyrzutnię szlachetną do sklepu tygodniowego.
    • Ciężka wyrzutnia, która wystrzeliwuje falę przebijającej energii.
    • Może strzelać normalnie, emitując falę o szerokości połowy pola lub, po naładowaniu, o szerokości 1 lub 1,5 pola.
    • W grze od czwartku, 11 października, godz. 2:00 czasu polskiego, do czwartku, 18 października, godz. 2:00 czasu polskiego.
  • Strzelba Dezintegrator Vindertechu powróciła do gry i jest już dostępna w sklepie tygodniowym.
    • Strzelba energetyczna strzelająca wybuchającymi kulami plazmy, które zadają wysokie obrażenia na niewielkim obszarze.
    • W grze od czwartku, 11 października, godz. 2:00 czasu polskiego, do czwartku, 18 października, godz. 2:00 czasu polskiego.
Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper