GTA: San Andreas na silniku Unity. Kolejny fanowski projekt

Gry
5957V
GTA: San Andreas na silniku Unity. Kolejny fanowski projekt
Paweł Musiolik | 25.09.2018, 12:16
PC

Grand Theft Auto: San Andreas to jedna z mocniej modowanych gier na PC. Od momentu premiery 14 lat temu pojawiło się mnóstwo mniejszych i większych modyfikacji. Najpopularniejszą bez wątpienia jest GTA SA MP dodające tryb multiplayer.

Popularność innych gier wcale nie sprawiła, że Grand Theft Auto: San Andreas przestało cieszyć się uwagą moderów i programistów. GTA San Andreas Unity jest nowym projektem, którego celem jest przeniesienie przygód CJ-a na silnik Unity.

Dalsza część tekstu pod wideo

GTA San Andreas, Midnight Club LA i Table Tennis na Xbox One

Jeśli pytacie po co - odpowiedzią prawdopodobnie udzieloną przez autorów byłoby - dlaczego nie? GTA San Andreas Unity jest amatorskim projektem, który jakiś czas temu trafił na GitHuba w pierwszej wersji.

Celem autorów jest przeniesienie San Andreas na silnik Unity, bez wykorzystywania jednak assetów z oryginalnej gry. Wszystko po to, by nie ryzykować zamknięcia prac z powodu naruszeń licencyjnych. Jak więc będzie to działać? Podobnie jak Multi Theft Auto. Szkieletem będzie silnik gry w Unity, a wszystkie assety będą streamowane z instalacji normalnej wersji GTA: San Andreas. Siłą rzeczy, autorzy nie będą w ogóle korzystali z pracy Rockstar.

Pierwsze udostępnione materiały wyglądają obiecująco. Sam projekt na razie żyje. Ostatnie zmiany w kodzie pojawiły się dwa tygodnie temu.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Grand Theft Auto: San Andreas.

Źródło: https://github.com/GTA-ASM/SanAndreasUnity

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper