God of War na PS4 Pro zaoferuje dwa tryby graficzne
God of War, podobnie jak pozostałe gry Sony od wydania PS4 Pro, zaoferuje nam na mocniejszej konsoli dwa tryby graficzne.
Premiera God of War już za trzy tygodnie. Liczba wiadomości na temat najnowszej gry Sony Santa Monica rośnie więc w zastraszającym tempie. Nie tylko marketing Sony się rozgrzewa, ale także na pytania chętniej odpowiada reżyser gry - Cory Barlog.
God of War czerpie inspirację z Bloodborne'a
Ostatnio poruszany został temat jakości obrazu oraz wsparcia dla PlayStation 4 Pro. Posiadacze mocniejszej konsoli będą mogli skorzystać ze skalowanej do 4K rozdzielczości oraz dodatkowych efektów graficznych. A jeśli nie mają telewizora 4K, to dzięki supersamplingowi zyskają wyraźniejszy obraz.
Ale to nie wszystko. Okazuje się, że God of War zaoferuje posiadaczom PS4 Pro dwa tryby gry. Potwierdził to Barlog na Twitterze.
Nope, you don't have to, but if you do 4k is AMAZING, if you have a 4k TV, of course. If you don't, we have a performance mode that puts the extra power to good use and makes the game run so so smooth!
— golrab of the frost (@corybarlog) March 29, 2018
Na pytanie, czy tryb Wydajności oznacza 60 klatek na sekundę nie odpowiedział wprost, ale nie liczyłbym na działanie gry w 60 FPS, a raczej w super stabilnych 30 FPS, tak jak działało to w Horizon Zero Dawn, gdzie także mieliśmy dwa tryby gry.
So so smooth = smoooooth
— golrab of the frost (@corybarlog) March 30, 2018
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War.