Daniel Stroński Daniel Stroński 19.03.2018 17:18
God of War - twórcy chwalą się nowym systemem walki
564V

God of War - twórcy chwalą się nowym systemem walki

God of War to nie tylko zmiana mitologii na nordycką. To także inne położenie kamery, inna perspektywa podczas starć i, przede wszystkim, inny system walki!

God of War ma odbiegać od tego, co fani serii otrzymywali przez ostatnie kilkanaście lat. Kratos zawsze był potężny i bezlitosny, niezmordowanie przebijając się przez coraz to większych wrogów. Tym razem twórcy poszli w inną stronę - spokojniejsze, choć wciąż wymagające starcia, gdzie będziemy musieli podejść do walki od bardziej taktycznej strony.

16 minut przepięknej rozgrywki z God of War i analiza techniczna

Kratos odwiedza świat nordyckich mitów z toporem w jednej dłoni, ale i tarczą w drugiej. Deweloper daje graczom jasno do zrozumienia, że po coś owa tarcza służy. Cory Barlog na poniższym materiale podkreśla, jak dużą inspiracją była dla jego zespołu seria Souls, chociaż nie można powiedzieć, by bezpośrednio skopiowali cokolwiek z gier studia From Software. Bloki odegrają znacznie większą rolę niż dotychczas, jeszcze bardziej czuć też moc każdego ataku Kratosa. I o to chodziło! Premiera God of War już w przyszłym miesiącu, 20 kwietnia.

God of War - omówienie systemu walki

 

Źródło: YouTube (PlayStation)

Tagi: cory barlog god of war Sony Interactive Entertainment sony santa monica