God of War - twórcy chwalą się nowym systemem walki

Gry
708V
God of War - twórcy chwalą się nowym systemem walki
Jaszczomb | 19.03.2018, 17:18

God of War to nie tylko zmiana mitologii na nordycką. To także inne położenie kamery, inna perspektywa podczas starć i, przede wszystkim, inny system walki!

God of War ma odbiegać od tego, co fani serii otrzymywali przez ostatnie kilkanaście lat. Kratos zawsze był potężny i bezlitosny, niezmordowanie przebijając się przez coraz to większych wrogów. Tym razem twórcy poszli w inną stronę - spokojniejsze, choć wciąż wymagające starcia, gdzie będziemy musieli podejść do walki od bardziej taktycznej strony.

Dalsza część tekstu pod wideo

16 minut przepięknej rozgrywki z God of War i analiza techniczna

Kratos odwiedza świat nordyckich mitów z toporem w jednej dłoni, ale i tarczą w drugiej. Deweloper daje graczom jasno do zrozumienia, że po coś owa tarcza służy. Cory Barlog na poniższym materiale podkreśla, jak dużą inspiracją była dla jego zespołu seria Souls, chociaż nie można powiedzieć, by bezpośrednio skopiowali cokolwiek z gier studia From Software. Bloki odegrają znacznie większą rolę niż dotychczas, jeszcze bardziej czuć też moc każdego ataku Kratosa. I o to chodziło! Premiera God of War już w przyszłym miesiącu, 20 kwietnia.

God of War - omówienie systemu walki

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War.

Źródło: YouTube (PlayStation)

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper