Farpoint. Oto jak powstawał kontroler Aim

Gry
1183V
Farpoint. Oto jak powstawał kontroler Aim
Jaszczomb | 13.05.2017, 11:03

Farpoint nadejdzie ze specjalnym kontrolerem-karabinem, który ma uczynić VR-ową rozgrywkę naturalną jak nigdy dotąd. Precyzyjne strzelanie, serie z biodra czy nawet ostrzał na ślepo - wszystko to będzie możliwe dzięki Aim.

Farpoint może być produkcją, która zrewolucjonizuje gry w wirtualnej rzeczywistości. Ekipa z Impulse Gear postanowiła wziąć kontroler ruchowy PS Move i stworzyć z niego nową wersję plastikowego karabinu (pamiętacie Sharp Shootera?). Karabinu, który może być wykorzystywany przez wiele następnych gier na PlayStation VR. Jak powstawał?

Dalsza część tekstu pod wideo

x

Deweloper stawia na immersję. Osoba korzystająca z Aima ma szybko zapomnieć, że trzyma kontroler, wykorzystując go podczas zabawy i nie przejmując się umiejscowieniem przycisków, o których mogłaby zapomnieć. Taka konstrukcja ma zapewnić niespotykaną dotąd precyzję, a np. ostrzał na ślepo zza osłony to nie bajer, który poznamy w samouczku, tylko przyjdzie nam taki manewr naturalnie.

Farpoint trafi do sprzedaży w przyszłym tygodniu, 17 maja.

Farpoint - twórcy omawiają kontroler Aim

 

Źródło: YouTube (PlayStation Polska EXTRA)

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper