Najwięksi deweloperzy przedstawiają swoje ulubione gry 2016 roku
Koniec roku to czas podsumowań, ale tym razem nie chodzi o głosy czytelników czy redakcje większych serwisów. Magazyn Game Informer zebrał szefów największych studiów deweloperskich i spytał ich o ulubione gry ubiegłego roku.
Tak prezentuje się czołówka najlepszych gier minionego roku według największych deweloperów:
Neil Druckmann z Naughty Dog (m. in. The Last of Us)
- Super Mario Run (iOS)
Mathijs de Jonge z Guerrilla Games (m. in. Horizon Zero Dawn)
- Monster Hunter Generations (3DS)
Matt Firor z ZeniMax Online Studios (m. in. The Elder Scrolls Online)
- DLC "Far Harbor"
Kazuyuki Hoshino z Sega (m. in. Sonic the Hedgehog)
- Crash Royale (iOS/Android)
- Pokémon Go (iOS/Android)
Drew McCoy z Respawn Entertainment (m. in. Titanfall)
- Devil Daggers (PC)
- Pokemon Go (iOS/Android)
- Hyper Light Drifter (XOne, PC)
- Ori and The Blind Forest: Definitive Edition (XOne, PC)
Yoshinori Ono z Capcom (m. in. Street Fighter)
- DLC "Krew i wino"
- Gears of War 4 (XOne)
- Pokemon Sun & Moon (3DS)
Arthur Parsons z TT Games (m. in. Lego Star Wars: The Force Awakens)
- Pokémon Go (iOS/Android)
Ramone Russell z Sony (m. in. MLB The Show)
- DLC "Krew i wino"
Harvey Smith z Arkane Studios (m. in. Dishonored)
- Pokemon Go (iOS/Android)
Hajime Tabata z Square Enix (m. in. Final Fantasy XV)
- Pokemon Go (iOS/Android)
- Civilization VI (PC)
Naoki Yoshida z Square Enix (m. in. Final Fantasy XIV)
- World of Warcraft: Legion (PC)
Tim Willits z id Software (m. in. Doom)
- Pokemon Go (iOS/Android)
- Deus Ex Go (iOS/Android)
Pełną listę z opisami wyborów znajdziecie w serwisie Game Informer.