Tryb VR bardzo zwiększył koszt produkcji Resident Evil 7 biohazard

Gry
812V
Tryb VR bardzo zwiększył koszt produkcji Resident Evil 7 biohazard
Andrzej Ostrowski | 01.08.2016, 18:11

zadebiutuje wraz z trybem VR, co wywołuje wiele ekscytacji pośród fanów. Jakby nie patrzeć, wirtualna rzeczywistość świetnie wydaje się pasować do horrorów. Przez implementacje tego trybu wzrósł jednak znacząco koszty produkcji gry.

Capcom w trakcie sesji Q&A dla inwestorów ujawniło, że tryb VR znacząco zwiększył koszty produkcji .

Dalsza część tekstu pod wideo

Kompatybilność gry z VR wymaga wielu rzeczy, przykładowo grafika musi być bardziej szczegółowa niż wcześniej, co znacząco zwiększa koszty produkcji.

Następnie wyjaśniono, że na szczęście stosowane przez firmę narzędzia umożliwiły zredukowanie kosztów do niezbędnego minimum.

Wierzymy, że odnieśliśmy sukces w optymalizacji naszych procesów twórczych dzięki posiadanej przez nas technologii, chociażby nasz system skanowania 3D. Nasza technologia pomogła nam zminimalizować koszty i osiągnąć wysoką jakość.

pojawi się 24 stycznia na PlayStation 4.

Źródło: http://gamingbolt.com/resident-evil-7s-vr-compatibility-drove-up-development-costs

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper