Nowa aktualizacja do Wiedźmin 3: Dziki Gon wprowadzi skalowanie poziomów potworów

Gry
10024V
Nowa aktualizacja do Wiedźmin 3: Dziki Gon wprowadzi skalowanie poziomów potworów
Andrzej Ostrowski | 25.05.2016, 20:00
PS4

Przed premierą rozszerzenia „Krew i Wino” do , produkcja otrzyma dużą poprawkę, która wprowadzi nowe menu główne, wsparcie dla dodatku i kilka innych funkcji. Jedną z nich będzie skalowanie poziomów potworów.

Na jednym z wideo pokazującym rozszerzenie „Krew i Wino” do , potwierdzono, że aktualizacja doda skalowanie poziomów potworów. Oznacza to, że potwory będą miały podobny poziom co gracz. Dodatkowo zmienią się również zadania, które również nagrodzą nas odpowiednią ilością doświadczenia, dzięki czemu nie będziemy musieli robić ich w konkretnej kolejności, aby nie stracić nagrody. Opcja skalowania będzie w pełni dobrowolna i możliwa do włączenia z menu opcji gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://wccftech.com/witcher-3-update-introduce-enemy-scaling-release-week/

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper