Poziom trudności w Dark Souls III będzie zbalansowany
Nie znaczy to oczywiście, że będzie zbyt łatwe, jednak Hidetaka Miyazaki, główny dyrektor sprawujący pieczę nad produkcją pilnuje, by żaden moment w grze nie był "nieracjonalny".
Ostatnia produkcja From Software, nie było bezpośrednią kontynuacją serii Souls, jednak można ją było nazwać "duchowym spadkobiercą". Pomimo świetnego przyjęcia tej gry na całym świecie, wiele osób twierdziła, że tytuł zawiódł ich oczekiwania, gdyż był zbyt łatwy, więc można się było spodziewać, że prawdziwy sequel Soulsów da nam prawdziwe wyzwanie.
Jak będzie wyglądał poziom trudności w ? Miyazaki komentuje to w ten sposób:
Cóż, było kilka takich momentów kiedy musiałem się zatrzymać i przemyśleć poziom trudności. Jednak nie chodziło tu o to, że były one zbyt wymagające, zwykle używałem terminu "nieracjonalne". (...) Nie chcemy pójść za daleko. Chodzi nam o idealny balans pomiędzy wyzwaniem a frustracją
Jednego możemy być pewni - lekko nie będzie, no ale przecież o to chodzi, prawda? Premiera odbędzie się 15 kwietnia tego roku.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls III.