Rafał Kuźmiński Rafał Kuźmiński 03.03.2016 20:30
Poziom trudności w Dark Souls III będzie zbalansowany
1386V

Poziom trudności w Dark Souls III będzie zbalansowany

Nie znaczy to oczywiście, że będzie zbyt łatwe, jednak Hidetaka Miyazaki, główny dyrektor sprawujący pieczę nad produkcją Dark Souls III (PS4) pilnuje, by żaden moment w grze nie był "nieracjonalny".

Ostatnia produkcja From Software,Bloodborne (PS4) nie było bezpośrednią kontynuacją serii Souls, jednak można ją było nazwać "duchowym spadkobiercą". Pomimo świetnego przyjęcia tej gry na całym świecie, wiele osób twierdziła, że tytuł zawiódł ich oczekiwania, gdyż był zbyt łatwy, więc można się było spodziewać, że prawdziwy sequel Soulsów da nam prawdziwe wyzwanie.

Jak będzie wyglądał poziom trudności w Dark Souls III (PS4)? Miyazaki komentuje to w ten sposób:

Cóż, było kilka takich momentów kiedy musiałem się zatrzymać i przemyśleć poziom trudności. Jednak nie chodziło tu o to, że były one zbyt wymagające, zwykle używałem terminu "nieracjonalne". (...) Nie chcemy pójść za daleko. Chodzi nam o idealny balans pomiędzy wyzwaniem a frustracją

 Jednego możemy być pewni - lekko nie będzie, no ale przecież o to chodzi, prawda? Premiera Dark Souls III (PS4) odbędzie się 15 kwietnia tego roku. 

Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2016/03/02/dark-souls-3-difficulty-question-reasonable-balance-says-hidetaka-miyazaki/

Tagi: dark souls iii From Software hidetaka miyazaki