Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 23.02.2016 16:11
60 FPS w Battalion 1944 - raczej marzenie, gdyż "konsole mają swoje ograniczenia"
981V

60 FPS w Battalion 1944 - raczej marzenie, gdyż "konsole mają swoje ograniczenia"

Jakiś czas temu pisaliśmy o pomyślnej kampanii Battalion 1944 (PS4) na Kickstarterze. Wygląda jednak na to, że pomimo ambitnych planów deweloperów, zrealizowanie 60 klatek na sekundę na konsolach może nie być możliwe.

Battalion 1944 (PS4) to powrót do klasycznych sieciowych strzelanek, czyli bez perków, pancerzy wspomaganych i dział plazmowych. Jednym słowem - II wojna światowa. Gra pojawiła się początkowo na Kickstarterze z celem 100 tysięcy funtów, ale kampania została sfinansowana właściwie błyskawicznie, co oznacza, że pojawienie się Battalion 1944 jest prawie pewne.

Oczywiście w związku z tym pojawiły się pytania dotyczące technicznej wydajności gry. Wygląda na to, że na konsolach niestety nie uświadczymy 60 klatek na sekundę. Zespól spróbuje to osiągnąć, ale nawet poniższy Tweet wskazuje, że "konsole mają swoje ograniczenia", których twórcy mogą nie być w stanie przeskoczyć.

Choć może wydawać się to oczywiste, ale gra będzie posiadała również wsparcie dla celowania na konsolach. Twórcy nie chcą ryzykować wydania produkcji bez tej mechaniki.

Źródło: Twitter

Tagi: Battalion 1944 Bulkhead Interactive playstation 4