Łukasz Ciesielski Łukasz Ciesielski 01.12.2015 10:03
Just Cause 3 ma problemy z płynnością animacji
1799V

Just Cause 3 ma problemy z płynnością animacji

Digital Foundry - komórka Eurogamera - dokonało wstępnej analizy Just Cause 3 (PS4) pod kątem płynności animacji. Niestety zarówno na PlayStation 4 jak i na Xboksie One dochodzi do spadów ilości klatek na sekundę. Mimo wszystko sprzęt Japończyków radzi sobie odrobinę lepiej.

Przypomnijmy, że Just Cause 3 (PS4) na PS4 działa w natywnej rozdzielczości 1080p podczas gdy na X1 w 900p. Natomiast w obu przypadkach postawiono na stałe 30 klatek na sekundę. Testy wykonano po zainstalowaniu aktualizacji 1.01 ważącej 2,8 GB. Konsolowe wersje odzwierciedlają wysokie ustawienia graficzne z PC, ale na PS4 zauważono nieco ostrzejsze krawędzie niż na X1.

Niestety wersje konsolowe obrywają jeśli chodzi i zachowanie stałej liczby klatek na sekundę.

Żadna z wersji nie trzyma stałych 30 fps, ale to wersja na Xbox One cechuje się nieco niższą płynnością. W naszych testach porównaliśmy zarówno sceny przerywnikowe jak i rozgrywkę. Najniższą wartość zanotowaliśmy na X1 gdzie potężna eksplozja gwałtownie obniżyła płynność do 20 fps. Na PS4 natomiast zanotowaliśmy najmniej 24 klatki na sekundę lecz podczas zupełnie innych okoliczności - wąskim gardłem jest niestety procesor.

Według Digital Fonudry Just Cause 3 (PS4) w spokojnych momentach trzyma przeważnie 30 klatek na sekundę. Gdy jednak na ekranie zaczyna wzmagać akcja PS4 znacznie lepiej radzi sobie z utrzymanie docelowych osiągów.

Poniżej możecie zobaczyć nagranie z analizy.

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-just-cause-3-performance-analysis

Tagi: Avalanche Studios Digital Foundry just cause 3 playstation 4 Square Enix