Robinson: The Journey ukaże możliwości CryEngine
Crytek pracuje obecnie na tytułem przeznaczonym między innymi na PlayStation VR - . Według jednego z pracowników studia jest to doskonała okazja by przedstawić możliwości silnika CryEngine w zakresie bogatego w szczegóły środowiska.
David Bowman - dyrektor produkcji w Crytek - podzielił się swoimi przemyśleniami odnośnie rzeczywistości wirtualnej oraz dlaczego Crytek pragnie być jednym z pierwszych deweloperów tworzący w oparciu o tę technologię.
Wraz z postępem technologii oraz ogromnymi inwestycjami w tym sektorze wierzymy, że rzeczywistość wirtualna zostanie z nami na dłużej i zrewolucjonizuje odbiór poszczególnych mediów. VR bardzo dobrze odzwierciedla charakterystykę naszej firmy.
Od 15 lat tworzymy narzędzia i silnik do budowania światów. Wraz z Far Cry stworzyliśmy szeroki i otwarty świat, który uczyniliśmy jeszcze lepszym przy Crysis. Zawsze chodziło nam o immersję i immersyjne światy, które są ogromną częścią rzeczywistości wirtualnej.
Zapytany o Bowman odpowiedział, że tytuł ten „zademonstruje dominację CryEngine w sferze bogatego środowiska i niezwykle szczegółowych doświadczeń”.
Crytek znane jest z nieustannego naginania granic platform, które wspiera. Robinson: The Journey zademonstruje dominację CryEngine w sferze bogatego środowiska i niezwykle szczegółowych doświadczeń pokazując jednocześnie dlaczego jesteśmy niesamowicie podekscytowani tworząc grę z rzeczywistością wirtualną. Nie czujemy presji. To naturalny efekt posiadania potężnych narzędzi, utalentowanych pracowników i nowego medium, w którym możemy się wyrazić.
Zgadacie się ze stanowiskiem Bowmana w kwestii rzeczywistości wirtualnej?