Poprzednia generacja zawstydza Prototype Biohazard Bundle względem klatek na sekundę

Gry
1373V
Poprzednia generacja zawstydza Prototype Biohazard Bundle względem klatek na sekundę
Jaszczomb | 17.07.2015, 16:08

Absolutne minimum dla remasterowanej gry to wynieść jej oprawę do 1080p i sprawić, by śmigała w stałych 60 klatkach na sekundę. Okazuje się, że  nie tylko nie wniósł niczego nowego do starych gier, ale sprawuje się od nich gorzej. Przynajmniej na Xbox One.

Premiera  była dość nietypowa - w ten wtorek gra trafiła do amerykańskiego PS Store i na konsole Xbox One bez jakiejkolwiek wcześniejszej zapowiedzi, po cichu. Do Europy zestaw zawita już za parę dni, 21 lipca, ale wygląda na to, że niespecjalnie jest na co czekać.

Dalsza część tekstu pod wideo

Serwis Eurogamer przygotował materiał porównujący liczbę FPS-ów w Prototype 2 w wersji na PS3, X360 i XOne. I podczas gdy sprzęt poprzedniej generacji przedstawia grę jedynie w 20-30 klatkach, jest to w miarę stała liczba. Na XOne zaś optymalizacja pozostawia wiele do życzenia i często jest gorzej, a pamiętajmy, że to był dosłownie jedyny obok rozdzielczości aspekt, którym zajęto się w remasterze! Twórcy filmiku zwracają też uwagę, na nieustanne rwanie obrazu (screen tearing), którego nie ma na PS3.

Wersja na PS4 w Europie ukaże się później, stąd brak jej w zestawieniu, lecz nie należałoby oczekiwać czegoś lepszego. Wygląda na to, że Activision zupełnie pokpiło sprawę.

 

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-prototype-hd-biohazard-bundle-is-a-big-disappointment

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper